Ikke at jeg vet helt hvorfor vi skal ringe og få time på dagen om han får det igjen? Liksom dra en unge med hodepine som er så kvalm at han muligens kaster opp i bil til legen?Så flott[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke at jeg vet helt hvorfor vi skal ringe og få time på dagen om han får det igjen? Liksom dra en unge med hodepine som er så kvalm at han muligens kaster opp i bil til legen?Så flott[emoji4]
Ja. Må. Har ikke i nærheten [emoji14]
Så godt å høre. men samtidig hater jeg å vaske.
Dermed ble det en god løsning å rydde selv, og få andre til å vaske![]()
Ganske rolig uke ja. For min del i alle fall. Skulle prøvd å få inn en time eller to på jobb i slutten av uka da
De unga de unga altså! En Londontur burde virkelig ha trigga han. Er han redd doen?
Ja, det gjør jeg. Siden jeg er i permisjon.Du jobber hjemmefra ikke sant?[emoji4]
Fordel [emoji14]Nei sant det altsåjeg må snart ut på garasjen en dag . Så vi ikke går glipp av arveklær for vår/sommer
Bilde? [emoji1]Haha, sorry![emoji12] var innom Floyd og kjøpte en rosa skjorte idag[emoji7]
Heldigvis! Ellers hadde det vært dyrt gitt. Har expert hos oss, men det er jo rådyrt der i forhold til de i byen. Så pga vår er så liten plass. Føler jeg de utnytter reiseveien litt. Altså. Billigere for meg å ta ferje, kjørevei, shopping og en bedre middag totalt. Enn for samme ting på vår plass.Godt vi har Internett da[emoji1][emoji1]
Ah sånn ja. Lager jo litt annerledes splash nr to daVille jo tro London frister ja!?[emoji31]
Nei, ikke redd do, han tisser jo på den....men han er veldig skeptisk til alt han ikke har prøvd før[emoji13]
Vi skal prøve hypnose på han nå da[emoji2]
Tenker her på ferja.... Men tror jeg går for spagetti og kjøttdeig. Enkelt og raskt. Må nå lekser og svømming med minste også.Hva skal dere ha til middag i dag?![]()
Ja! Da har jeg en unnskyldning til å ta ett glass til, på en mandag. Må jo klare å holde meg våken resten av dagenVi skylder på cola'n!![emoji23]
Det skal vi haTenker her på ferja.... Men tror jeg går for spagetti og kjøttdeig. Enkelt og raskt. Må nå lekser og svømming med minste også.![]()
KjempeDet skal vi ha [emoji14] Hehe. Største sin favoritt, og helt greit for meg, for det går så fort![]()
haha. høres kjent utEr på vei hjem igjen på ferja. Da er det å hente minstebarnet og tro at hu går rolig ved min side når jeg handler [emoji86]
- Mamma. Kan jeg få denne?
-MAMMA. Kan jeg få denne? Please!!!
- MAaaaaaaamma! Jeg VIL ha denne !
Blir så omvendt å handle først liksom [emoji23] Mtp kjørevei liksom
Ja, er veldig godt. Ost er ett must! Må få mannen til å gå innom på butikken på vei hjem, for har ingen ost i hus, og det går jo ikkeKjempeEr jo godt da. Kaste på litt revet ost og blande inn. ! Nomnom
Pølser med pasta og tomatsaus og noe grønnsaker dersom mannen kommer hjem. Rester av pizza fra lørdag om han ikke gjør det.Hva skal dere ha til middag i dag?![]()