♫ Skravletråd Mars ♫

Så flott[emoji4]
Ikke at jeg vet helt hvorfor vi skal ringe og få time på dagen om han får det igjen? Liksom dra en unge med hodepine som er så kvalm at han muligens kaster opp i bil til legen?

Så flott[emoji4]
Ikke at jeg vet helt hvorfor vi skal ringe og få time på dagen om han får det igjen? Liksom dra en unge med hodepine som er så kvalm at han muligens kaster opp i bil til legen?

Så flott[emoji4]

De unga de unga altså! En Londontur burde virkelig ha trigga han. Er han redd doen?

Ville jo tro London frister ja!?[emoji31]
Nei, ikke redd do, han tisser jo på den....men han er veldig skeptisk til alt han ikke har prøvd før[emoji13]
Vi skal prøve hypnose på han nå da[emoji2]

Du jobber hjemmefra ikke sant?[emoji4]
Ja, det gjør jeg. Siden jeg er i permisjon.

Til vanlig drar jeg inn på kontoret. Fra august når hun begynner i bhg antar jeg

Godt vi har Internett da[emoji1][emoji1]
Heldigvis! Ellers hadde det vært dyrt gitt. Har expert hos oss, men det er jo rådyrt der i forhold til de i byen. Så pga vår er så liten plass. Føler jeg de utnytter reiseveien litt. Altså. Billigere for meg å ta ferje, kjørevei, shopping og en bedre middag totalt. Enn for samme ting på vår plass.

Maten er lik som andre plasser da. Og cubus [emoji23]

Ville jo tro London frister ja!?[emoji31]
Nei, ikke redd do, han tisser jo på den....men han er veldig skeptisk til alt han ikke har prøvd før[emoji13]
Vi skal prøve hypnose på han nå da[emoji2]
Ah sånn ja. Lager jo litt annerledes splash nr to da :) Kan jo være litt skummelt.

Får håpe at hypnose hjelper. Svigermor tok det for røyking og det fungerte kjempegodt for hu [emoji1]

Hva skal dere ha til middag i dag? :)

Er på vei hjem igjen på ferja. Da er det å hente minstebarnet og tro at hu går rolig ved min side når jeg handler [emoji86]
- Mamma. Kan jeg få denne?
-MAMMA. Kan jeg få denne? Please!!!
- MAaaaaaaamma! Jeg VIL ha denne !

Blir så omvendt å handle først liksom [emoji23] Mtp kjørevei liksom
haha. høres kjent ut

Back
Topp