♫ Skravletråd Mars ♫

Ja. Man kan jo ta med barn opptil 3 år yngre enn grensa da. Man kjenner jo sitt barn best. Men litt dumt om hu får en reaksjon. Jeg får se den først og vurdere det til filmen er ute. Kan jo ta ett år sikkert det også og da er hu eldre.
:)

Men mine søstres barn har jo sett hele Ringenes Herre uten problem fra de var 9-10 år liksom.

Hadde jeg vist den til eldste på 11 år hadde hu sikkert drømt om de ekle orkene [emoji23] Så får drøye den litt da.

Ja man kjenner sitt barn best, og mine liker best Mikke Mus liksom[emoji23] da drøyer jeg litt....[emoji12]

Hu klartr tissinga fint. Bæsjing derimot. Nekta! [emoji87] Så fort Leo og Kongeparken (for da kunne jeg jo vise på nettsidene alt hu kunne gjøre) kom inn i bilder, bæsja hu som en gud plutselig [emoji23] Eldste høsta jo også goder av dette gitt [emoji23] Men hu var så enkel at hu ville kun ha klistermerkeboka hu. [emoji56]

Haha, bra det funket![emoji12]
Jeg har en 6 åring som nekter å bæsje på do.....[emoji849] han bæsjer i bleie hver kveld.. ingenting funker, ikke engang Londontur!![emoji31]

En foreldresamtale, en "konsert" (kulturskolen har blåse-kveld og aspiranten min skal være med på to innslag) og årsmøte i korpset hvor jeg regner med å havne i styret

Ellers ganske åpen uke

Det var jo ikke så ille uke[emoji2]

Forldrene mine har en brishon frise? Hvit dott [emoji14]
Den og er allergi vennlig.

Grådig greit at det finnes slike hunder.
Mamma hadde det først faktisk :D Men hu døde 7 år gammel av en komplikasjon dessverre. Så falt valget på denne rasen :)

Haha, bra det funket![emoji12]
Jeg har en 6 åring som nekter å bæsje på do.....[emoji849] han bæsjer i bleie hver kveld.. ingenting funker, ikke engang Londontur!![emoji31]
De unga de unga altså! En Londontur burde virkelig ha trigga han. Er han redd doen?

Da var ul ferdig og hun telte 4 valper garantert, trodde hu telte en 5 også. Men på ul kan de gjemme seg bak de andre. Så på røntgen rett før termin da for å telle ordentlig [emoji14]

Back
Topp