♫ Skravletråd Mars ♫

God formiddag[emoji2]
Mye planer denne uka?
En foreldresamtale, en "konsert" (kulturskolen har blåse-kveld og aspiranten min skal være med på to innslag) og årsmøte i korpset hvor jeg regner med å havne i styret

Ellers ganske åpen uke

Alltid greit å få det i journalen hans også[emoji4]
Jepp. Jeg tenker det er lurt.

Takk for påminnelsen. Jeg skulle bare vente til de åpnet telefonen der ute og hadde glemt hele greia...

Jobber hver 4. ja[emoji4] fredag, lørdag og søndag..
Hver 2. helg må være kjipt...[emoji15] helgen er jo ødelagt selv om du bare jobber lørdag?
Årh, hele helgen ja, det er jo litt kjipt. Bra du får noen fri helger i mellom da.

Jaa, er utrolig kjedelig. Hadde vært bedre med ett par lørdager fri, før jobb helg igjen. Nå er jeg jo hjemme, men ser mørkt på det og jobbe helg igjen :p Og tror samboeren gruer seg enda mer, for nå må han jo ha 2 hjemme :p

Vi hadde besøk av en 7 åring i helga som har sett hele ringenes herre
Ikke sant! :o Jaja. Skal ikke klage. Jeg fikk Jurrasic Park som 8 åring. Var min favorittfilm [emoji14] Mamma var forbanna på pappa husker jeg. Han kjøpte den i julegave til kun meg [emoji14]

Huff, føler at alt før 8 er tidlig :hilarious: Men står opp rundt 7 hver morgen [emoji14]

Sov heller en time med minste, sikkert sunnere enn cola til frokost:p
Var nok det haha [emoji14]

Lettere med bhg barn. Da kan man drøye. Skolen begynner 0815 uavhengig om en står opp eller ei så [emoji23]

Idag er jeg fryktelig trøtt :hungover::hungover:
Våkner liksom ikke.

Var nok ikke lurt å rydde hus frem til 23.30 i går. Men, nå er huset gullene rent når jeg kommer hjem etter jobb.
Og det er en deilig følelse.

Blir nok deilig å komme hjem til strøkent hus[emoji2]

Legg ut link igjen så skal jeg stemme[emoji2]
Trodde det bare funket en gang...
Omoklubbkasse.no

Søke opp den du vil stemme på (jeg håper Fiskerstand skolekorps ;-))

Desverre såpass dårlig opplegg at jeg får ikke linket direkte til den jeg vil du skal stemme på.
Kan stemme hver dag i kampanjeperioden

Back
Topp