♫ Skravletråd Mars ♫

I morgen må jeg kjøre mamma til øyelegen først også hunden/e til dyrlegen. Den ene har part seg og nå skal hu på ul for å se om det ble valper da [emoji14] Hu kaster opp og spiser ikke. Så alt tyder jo på vellykka paring da.

Så kommer nok til å plage dere i morgen også når jeg venter i spenning i en bil utafor øyelegen med to hunder. Den ene ligger rolig og bryr seg ikke, mens den andre høres ut som en ulv som uler av savn for mammaen sin. Blir jo spennende det ja [emoji86]
Lykke til idag. Så spennende med valper da :Heartpink Visste faktisk ikke at dyr også kan få svangerskaps kvalme o_O

Litt trøtt kjenner jeg. Også må jeg kle meg og kjøre å hente mamma snart da. Kjedelig. Menmen. La meg ikke så sent i går. Så har jo fått sovet godt da :)

Der da? :)
Snill dom hjelper :) Joda bra her,men litt trøtt ja. Frøkna våknet en del i natt

Lykke til idag. Så spennende med valper da [emoji813]pink Visste faktisk ikke at dyr også kan få svangerskaps kvalme o_O
Haha. Jo de kan visst det. [emoji14] Litt kjedelig for mamma da. For ene hunden er nok gravid (mest sannsynlig) og andre tror hu er gravid og hermer etter den andre [emoji14] [emoji23]

Blir spennende å se i dag da om det er valper inni der. Får da håpe det. Ellers går mamma med to hunder med innbilt svangerskap hvertfall [emoji85]

Idag er jeg fryktelig trøtt :hungover::hungover:
Våkner liksom ikke.

Var nok ikke lurt å rydde hus frem til 23.30 i går. Men, nå er huset gullene rent når jeg kommer hjem etter jobb.
Og det er en deilig følelse.

Haha. Jo de kan visst det. [emoji14] Litt kjedelig for mamma da. For ene hunden er nok gravid (mest sannsynlig) og andre tror hu er gravid og hermer etter den andre [emoji14] [emoji23]

Blir spennende å se i dag da om det er valper inni der. Får da håpe det. Ellers går mamma med to hunder med innbilt svangerskap hvertfall [emoji85]
Foreldrene mine sin hund hadde innbilt svangerskap en gang. Merkeligo_O
Hvor mange valper er vanlig, om hun er gravid?

Åhh. Om det å rydde til 2330 hadde gitt meg gullende rent hus når jeg sto opp hadde det vært verd det for meg
(men jeg må nok regne ei uke, minst. Vi er igrunnen langt forbi håp...)

Idag er jeg fryktelig trøtt :hungover::hungover:
Våkner liksom ikke.

Var nok ikke lurt å rydde hus frem til 23.30 i går. Men, nå er huset gullene rent når jeg kommer hjem etter jobb.
Og det er en deilig følelse.
Deilig med rent og ryddig hus da:)

Åhh. Om det å rydde til 2330 hadde gitt meg gullende rent hus når jeg sto opp hadde det vært verd det for meg
Ikke kommet inn noen smarte rutiner enda nei?;)

Har fast vaske hjelp 1 gang i mnd.
Og da lar vi ikke huset "forfalle" på samme måte som før. For vi vet at huset må være helt ryddig før vaskedamen kommer.

Gulrot forran all ryddningen :P

MEN, nå har du en liten en, det har ikke jeg.
Ikke alltid like lett å rydde når mini ikke er enig ;)

Back
Topp