>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Sov godt. Kommet meg til senga jeg også [emoji14]Kommet meg opp i senga
Tv i morgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sov godt. Kommet meg til senga jeg også [emoji14]Kommet meg opp i senga
Tv i morgen
Sov godt du ogsåSov godt. Kommet meg til senga jeg også [emoji14]
TakktakkSov godt du også
I like måteDa var det kvelden. Sov godt alle sammen
Det skjønner jeg godt at du gjorde, og vel fortjent etter en dag på jobbGod kveld[emoji2]
Greit å hvile litt før husarbeid ja! Nettopp kommet fra jobb jeg og kollapset i sofa[emoji12]
Ja godt med det som er gjort, og akkurat når jeg skulle sprette inn i dusjen ringte telefonen så da får jeg ta det nå HeheSå deilig da
Ja det gjør heldigvis detJa. Går som regel raskere enn man tror![]()
Sov godtDa var det kvelden. Sov godt alle sammen
Sjokka. Forstår ikke at foreldre lar ungene ha så frie tøyler.
Sitter fortsatt friskt i minnet med den akebakken i pepperkakebyen. Der var det ville tilstander der[emoji31]
Vi har kost oss på fysak før .
Da var det kvelden. Sov godt alle sammen
I morgen må jeg kjøre mamma til øyelegen først også hunden/e til dyrlegen. Den ene har part seg og nå skal hu på ul for å se om det ble valper da [emoji14] Hu kaster opp og spiser ikke. Så alt tyder jo på vellykka paring da.
Så kommer nok til å plage dere i morgen også når jeg venter i spenning i en bil utafor øyelegen med to hunder. Den ene ligger rolig og bryr seg ikke, mens den andre høres ut som en ulv som uler av savn for mammaen sin. Blir jo spennende det ja [emoji86]
Greit å snakke med legen, ikke bare "antar det er migrene".Det er nok lurt ja[emoji4]
Snill du som stiller oppI morgen må jeg kjøre mamma til øyelegen først også hunden/e til dyrlegen. Den ene har part seg og nå skal hu på ul for å se om det ble valper da [emoji14] Hu kaster opp og spiser ikke. Så alt tyder jo på vellykka paring da.
Så kommer nok til å plage dere i morgen også når jeg venter i spenning i en bil utafor øyelegen med to hunder. Den ene ligger rolig og bryr seg ikke, mens den andre høres ut som en ulv som uler av savn for mammaen sin. Blir jo spennende det ja [emoji86]
Håper du fikk soveDa var det kvelden. Sov godt alle sammen
He he såpass jaJa godt med det som er gjort, og akkurat når jeg skulle sprette inn i dusjen ringte telefonen så da får jeg ta det nå Hehe
God morgen SaraGod morgen.
Mandag og ny uke