♫ Skravletråd Mars ♫

Haha, dævver litt!![emoji23][emoji23] sååå søt da!
Innimellom hvertfall. [emoji23] Det veksles fryktelig ofte på det humøret.

Hu har også vært fryktelig fæl med å hinle med øyne og lage klagelyder. Så etter noen år med dette har de visstnok lært på skolen om kroppspråk og hvor fælt det var med himling av øya og hvordan det tolkes. Og slikt må man ikkr gjøre.

Og alt dette forklares også mens hu himler med øya og syns det hele er så teit. Hu innser det ikke selv en gang at hu gjør det [emoji85]

Hva? Er det vanlig? Rense støvsugeren?
Vet at det burde vert gjort. Men hvordan få det til da?
Nye filtre og slikt da. Og det meste kan jo tas av så man kan ta en vask i den rett og slett. Etterpå suger den som en gud ( [emoji87][emoji87][emoji87])

[emoji23] Hvertfall helt fantastisk å bruke igjen nå. Får som regel nye filtre med når man kjøper nye støvsugerposer :)

Ja, nettopp. Når jeg snakker om smør på brødskiven snakker jeg jo ikke om ekte smør fra tine liksom [emoji23][emoji23] men jeg spør jo ikke ungene "vil dere ha Bremykt på skiven" [emoji13]

*nynner Bremykt sangen*

Nannanananana nan[emoji23]

Jeg handlet middag.
Tok bilder av sittegruppe
a115f0b6d4b11049d1fb1916cd795c8e.jpg
c65951f77f9b0bfe7de949cdefedaa58.jpg
e1fd2a7e6712ebeec8fd46c23be40c19.jpg

Siste bilde viser veldig klart hvorfor jeg ikke bare kunne ta den med hjem...

Kjøpte noen pellaegonia stiklinger og litt stemor og påskeliljer i stedet. Og dro til min mor og hentet clivia med blomsterknopper.

Og hentet mellomste i bhg etter hyttetur laget middag, spist, og gjør oss klare for dans. Må finne dansesko...

Fytti, du er effektiv![emoji2]
Flott sittegruppe! Skjønner godt den ble vrien å få med seg hjem[emoji23]

Back
Topp