♫ Skravletråd Mars ♫

Hahahaha! Så bra da [emoji14] Jeg var lik jeg også som liten. Først nå jeg skjønner hvorfor mamma alltid tok bilde som bevis når jeg rydda rommet mitt [emoji23][emoji23]
[emoji56]jepp. Og man ble jo aldri sur når mamma påpekte sånt heller... [emoji14]

[emoji56]jepp. Og man ble jo aldri sur når mamma påpekte sånt heller... [emoji14]
Aldri [emoji23] Du kan forstå nøyaktig hva hu mener når du hører "Åhr" og himling med øya ....

Spørs om ikke det forsvinner en i mammaen også[emoji23]
Hadde det garantert gjort hos oss [emoji23] Er slik når jeg lager andre ting også.

Mm Lapper. Må jo smake den første for se om den ble god! ( og nr 4 og nr 10)
Mmm pannekaker. Prøvepannekaka.

Ender med jeg er mett før maten er på bordet [emoji36]

Hadde det garantert gjort hos oss [emoji23] Er slik når jeg lager andre ting også.

Mm Lapper. Må jo smake den første for se om den ble god! ( og nr 4 og nr 10)
Mmm pannekaker. Prøvepannekaka.

Ender med jeg er mett før maten er på bordet [emoji36]

Haha[emoji23][emoji23][emoji23]

Kjenner meg vell egentlig igjen i alt du skriver[emoji12]

De er veldig fine. Men irriterende når du må planlegge slik at du må reise deg minst ganger etter du har satt deg ned[emoji85]
Haha ja. Mamma sine gir meg støt alltid. Så står å slår sånn superraskt på de før jeg setter meg. Litt lignende DeVito gjør i Alene Hjemme 1 når han sjekker om dørhåndtaket er enda altfor varmt. Om du husker den scenen da [emoji23][emoji23]

Haha[emoji23][emoji23][emoji23]

Kjenner meg vell egentlig igjen i alt du skriver[emoji12]
Ganske sikker på de fleste gjør det [emoji23] Sist ble jeg så lei av å steke at jeg laga lappene like store som pannekaker [emoji23] Stappmett på en da [emoji87]

Å så kjedelig da! Eneste jeg har slitt med er Foreldre og barn eller hva de heter. Hvertfall de var fryktelige å bli kvitt. De prøvde seg opptil 6 mnd etter abb ble sagt opp også. Men sendte de mail med kopi av oppsigelsen min, og at jeg nekta å betale for blader som ble sendt meg etter den datoen. Ble heldigvis slutt etter hvert :) Fikk nå gratis blader ei lita stund siden de tulla [emoji23]

Men søren så kjedelig når det blir så mye tull med de klubbene!
Mhm synea dey
Men så mye tull har jeg ikke vært borti noen gang, blir koko snart

Mhm synea dey
Men så mye tull har jeg ikke vært borti noen gang, blir koko snart
Skjønner ikke at de enda kan ha en bokklubb om de driver sånn. Alle burde jo helst boikotte de da til de ordna opp i seg selv

Back
Topp