Dette er virkelig ikke min dag.
Kommer til Gardermoen, går på do.
Oi, mensen den hadde jeg ikke ventet før til helgen, har feil type truse på og ingen bind.
Så blir flyet kansellert...
Å nei[emoji20] kjipt begge deler!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette er virkelig ikke min dag.
Kommer til Gardermoen, går på do.
Oi, mensen den hadde jeg ikke ventet før til helgen, har feil type truse på og ingen bind.
Så blir flyet kansellert...
[emoji56]jepp. Og man ble jo aldri sur når mamma påpekte sånt heller... [emoji14]Hahahaha! Så bra da [emoji14] Jeg var lik jeg også som liten. Først nå jeg skjønner hvorfor mamma alltid tok bilde som bevis når jeg rydda rommet mitt [emoji23][emoji23]
Har visst smittet kengubarnet![]()
Aldri [emoji23] Du kan forstå nøyaktig hva hu mener når du hører "Åhr" og himling med øya ....[emoji56]jepp. Og man ble jo aldri sur når mamma påpekte sånt heller... [emoji14]
Første guttungen sa når han våknet , "mamma du er en bæsjekaviar ",og lo seg i hjel![]()
60 innlegg til i dag burde jeg vel klare
Takk snuppa!God bedring til storebror, boller til lunsj hørtes helt supert ut!
Wæwæwæw. Vi har ikke melk [emoji45] svart kaffe hadde jeg jo ikke lyst på om morgenen [emoji23]
God bedring i husNystekte boller er jo nydelig [emoji7]
Usj jeg også! Skikkelig irriterende [emoji23] For fine er de da [emoji87]
Hadde det garantert gjort hos oss [emoji23] Er slik når jeg lager andre ting også.Spørs om ikke det forsvinner en i mammaen også[emoji23]
Hadde det garantert gjort hos oss [emoji23] Er slik når jeg lager andre ting også.
Mm Lapper. Må jo smake den første for se om den ble god! ( og nr 4 og nr 10)
Mmm pannekaker. Prøvepannekaka.
Ender med jeg er mett før maten er på bordet [emoji36]
Haha ja. Mamma sine gir meg støt alltid. Så står å slår sånn superraskt på de før jeg setter meg. Litt lignende DeVito gjør i Alene Hjemme 1 når han sjekker om dørhåndtaket er enda altfor varmt. Om du husker den scenen da [emoji23][emoji23]De er veldig fine. Men irriterende når du må planlegge slik at du må reise deg minst ganger etter du har satt deg ned[emoji85]
Ganske sikker på de fleste gjør det [emoji23] Sist ble jeg så lei av å steke at jeg laga lappene like store som pannekaker [emoji23] Stappmett på en da [emoji87]Haha[emoji23][emoji23][emoji23]
Kjenner meg vell egentlig igjen i alt du skriver[emoji12]
Mjæ, ikke som dagens første kaffekopp synes jeg [emoji20] jeg liker melk med kaffesmak til å begynne dagen minSvakt kaffe er jo det beste![]()
Mhm synea deyÅ så kjedelig da! Eneste jeg har slitt med er Foreldre og barn eller hva de heter. Hvertfall de var fryktelige å bli kvitt. De prøvde seg opptil 6 mnd etter abb ble sagt opp også. Men sendte de mail med kopi av oppsigelsen min, og at jeg nekta å betale for blader som ble sendt meg etter den datoen. Ble heldigvis slutt etter hvertFikk nå gratis blader ei lita stund siden de tulla [emoji23]
Men søren så kjedelig når det blir så mye tull med de klubbene!
Bli friskGod formiddag Kengu[emoji2] planer idag?
Takk for detGod bedring![emoji4]
Da når jeg rundt tallLett som en plett[emoji2] hvorfor akkurat 60?
Skjønner ikke at de enda kan ha en bokklubb om de driver sånn. Alle burde jo helst boikotte de da til de ordna opp i seg selvMhm synea dey
Men så mye tull har jeg ikke vært borti noen gang, blir koko snart