Sånn passe men ikke dårlig hvertfallHar du?
(ja. Random quote kanskje, men du sover jo ofte ikke så godt)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sånn passe men ikke dårlig hvertfallHar du?
(ja. Random quote kanskje, men du sover jo ofte ikke så godt)
Hehe jaÅh de er nå herlige![]()
Å såpass jaLitt overrasket over at jeg ikke har gjort det før for heg har jo holdt på i flere uker
Den varer nå lenge også den humoren.Haha ja. Veldig stas. 3år
Ja har bo vært så sta å ikke skulle vært hjemme fordi jeg var hjemme med nyrestein i januar, men nå måtte jeg kaste inn håndkleÅ såpass ja![]()
Min hoppet forbi den humoren til han startet på skolenHehe ja![]()
Sovet veldig godtSovet godt?
Auda. Hørtes ikke godt ut i det hele tatt [emoji33]Ja har bo vært så sta å ikke skulle vært hjemme fordi jeg var hjemme med nyrestein i januar, men nå måtte jeg kaste inn håndkle
Holdt på i 6 uker
Hehe kjenner meg igjenDen varer nå lenge også den humoren.
Er jeg overtrøtt er jeg fryktelig lik selv [emoji23][emoji23][emoji23]
Nyrestein var vondt men ikke det jeg har nå , så det lunne misforståsAuda. Hørtes ikke godt ut i det hele tatt [emoji33]
Sånn passeSovet veldig godtDu da?
Hehe AhhMin hoppet forbi den humoren til han startet på skolen
Varte heldigvis ikke så lenge herHehe Ahhspent på hvor lenge det varer her. Og så begynner vel frøkna etterhvert hihi
Okei Hehe .Varte heldigvis ikke så lenge her
Hadde ikke hverken i parfymeriet eller i kiosken.Å nei [emoji33] Det var en dårlig start ja ! En butikk i nærheten da. Eller er de ikke åpne enda der? [emoji85]
Fy da, det var en dårlig dag. Håper der går bedre herfra.Dette er virkelig ikke min dag.
Kommer til Gardermoen, går på do.
Oi, mensen den hadde jeg ikke ventet før til helgen, har feil type truse på og ingen bind.
Så blir flyet kansellert...
Morsomt til tider det ja. [emoji14] Her en dag satt jeg og mannen og barna og spilte fisken. Så sa eldste noe, som jeg tolka koffertlignende. Jeg lo så jeg gråt og 3 stk bare så dumt på meg. Og ikke kunne jeg forklare kofferthjernen heller. Så da lo jeg bare mer [emoji23]Hehe kjenner meg igjen![]()
Så bra hu hadde noe da hvertfall. Men kjedelig at de ikke solgte noe slikt da på de butikkene. Skulme tro det var en ganske vanlig ting å ha blant varene. Er jo fort gjort at mensen kommer når du absolutt ikke vil ha den. Og flyplasser er vel en selvfølge da. Det og hvite bukser [emoji87][emoji85]Hadde ikke hverken i parfymeriet eller i kiosken.
Spurte en ansatt så sa de ikke hadde, men hun hadde en i vesken sin jeg kunne få.
Fant til slutt OB men liker ikke tampong.
Fikk ombokket flyet, men vil komme litt forsinket
Det var da bra. Men bli friske begge to. Kjedelig å ikke være i form !Nyrestein var vondt men ikke det jeg har nå , så det lunne misforstås