♫ Skravletråd Mars ♫

Nei det jeg tenkte også
Minsta også. De laga skøytebane. Fikk fellesmld. Ta med skøyter og kakao.
Måtte jo kjøpe termos til hu også sendte jeg mld. Hva gjør de med de som ikke har råd da til skøyter og kakao?

Altså. Jeg sa til minste at hu skulle dele med seg og det gjorde hu. Tok med ekstra kopper også da. Var 3 stk som ikke hadde med seg sa hu.

Men fikk svar fra skolen at de hadde låneskøyter da. Skal man kjøpe nye ligger bare de på 599 kr her så jeg. [emoji85] Jeg får lønna fra nav jeg. Ikke så aller best den. Men det holder til det viktigste da :)

6åring til sengs, riktignok prøver å finne på noe tull. Men med dørene åpne hører jeg så fort tærne treffer gulvet [emoji14]

6åring til sengs, riktignok prøver å finne på noe tull. Men med dørene åpne hører jeg så fort tærne treffer gulvet [emoji14]

Som her ;) han har alt vært innom stuen 3 ganger på 10 minutter.

Minsta også. De laga skøytebane. Fikk fellesmld. Ta med skøyter og kakao.
Måtte jo kjøpe termos til hu også sendte jeg mld. Hva gjør de med de som ikke har råd da til skøyter og kakao?

Altså. Jeg sa til minste at hu skulle dele med seg og det gjorde hu. Tok med ekstra kopper også da. Var 3 stk som ikke hadde med seg sa hu.

Men fikk svar fra skolen at de hadde låneskøyter da. Skal man kjøpe nye ligger bare de på 599 kr her så jeg. [emoji85] Jeg får lønna fra nav jeg. Ikke så aller best den. Men det holder til det viktigste da :)
Skolen skal jo være gratis men spnn er det jo ikke

Nei.
Det et plantemargarin

Jeg kaller det "smør" men det er ikke smør

Smør er sånn meierismør. Margarin er ikke smør.

Ja, nettopp. Når jeg snakker om smør på brødskiven snakker jeg jo ikke om ekte smør fra tine liksom [emoji23][emoji23] men jeg spør jo ikke ungene "vil dere ha Bremykt på skiven" [emoji13]

Som her ;) han har alt vært innom stuen 3 ganger på 10 minutter.
Såpass ja [emoji28] Mi sneik seg på rommet til storesøstra og kidnappa 3 bøker. De gjemte hu under puta si... [emoji23] Siden alt på rommet hennes er rydsa bort. Er det ganske enkelt å finne gjemmeplassene [emoji14]

Skolen skal jo være gratis men spnn er det jo ikke
Langt i fra. Man MÅ ha en data også. For leksene må jo gjøres og leveres der.

Tror jeg er ganske fornøyd med å ha vokst opp før data/mobil kom til. Gode minner om alle som alltid var ute og lekte hele dagene :)

Ja, nettopp. Når jeg snakker om smør på brødskiven snakker jeg jo ikke om ekte smør fra tine liksom [emoji23][emoji23] men jeg spør jo ikke ungene "vil dere ha Bremykt på skiven" [emoji13]
Jeg snakker heller ikke sånn til ungene. Men når det er snakk om å like smør eller ikke, da er det smør
Ekte smør som er et elsk/hat produkt
Noen mener alt annet et djevelens verk og andre liker ikke smør

Å smøre noe som helst på skiva er noe annet.

Etter utallige slike diskusjoner på nett tar jeg for gitt at smør skriftlig angitt er smør

(og bremyk er vel egentlig smør som er tilsatt noe olje så det blir lettere å smøre?)

Langt i fra. Man MÅ ha en data også. For leksene må jo gjøres og leveres der.

Tror jeg er ganske fornøyd med å ha vokst opp før data/mobil kom til. Gode minner om alle som alltid var ute og lekte hele dagene :)
Å så til leirskole må man ha ditteb og datten

Jeg vil ikke.... [emoji23][emoji23]

Hu har allerede lest seg opp. Så her en dag kom hu og sa at hu beklaga på forhånd om hu var så sinna og klagete, men hu hadde så mye hormoner i kroppen som slåss.

[emoji23][emoji23][emoji23][emoji85][emoji85][emoji23]

Haha, dævver litt!![emoji23][emoji23] sååå søt da!

Back
Topp