♫ Skravletråd Mars ♫

Ja [emoji23] For når man ser etter sjokoladesaus, så havner på magisk vis også sjokoladesaus med chili oppi, skogsbærsaus og sitronsaus.... [emoji87][emoji85]

Veldig heldige. Så vi satt her fint alle 4 og spiste det hu laga [emoji14] Måtte ta bilde av det også som bevis visstnok. [emoji33]

Men jeg hadde ikke printer, så sendte det til lærern på mail da.

Måte på liksom. Alle lekser er jo helst på its learning uansett. Printere er jo dyre om man vil ha kvalitet [emoji87]
Ja vi har ikke printer lenger
Rart de legger opp til lekser hvor man må kjøpe inn flere ting

Altså.... 6åringen støvsuger.... Og ler seg skakk i hel mens hu tar støvsugern i hele håret mitt. Står rett opp nå. Har kort [emoji23]

Altså.... 6åringen støvsuger.... Og ler seg skakk i hel mens hu tar støvsugern i hele håret mitt. Står rett opp nå. Har kort [emoji23]

Styling tips for de late?

Styling tips for de late?
Om ikke annet er det jo fryktelig kjapt.

Funker forresten på langt hår også. Da tar man en strikk på støvsugerenden og støvsuger hele håret og vips får man en stram hestehale.

Mannen har testa ut [emoji23]

Ser dere på sommerhytta?

Er finale i dag! Jeg er så spent, for kjenner emelie og Preben, heier selvfølgelig på dem!!

Funker forresten på langt hår også. Da tar man en strikk på støvsugerenden og støvsuger hele håret og vips får man en stram hestehale.

Haha! Har han langt og du kort?

Ser dere på sommerhytta?

Er finale i dag! Jeg er så spent, for kjenner emelie og Preben, heier selvfølgelig på dem!!

Nei, synes det var kjedelig. Likt det der leiligheta greiene som gikk en gang.
Men kjekt om de vinner da :) hva er premien?

Hmm. Hadde det ikke vert for at jeg støvsuger mye dritt med den. Skulle jeg kanskje ha prøvd[emoji23]

Han har hatt langt. Tynt og pistrete. Nå er han kort. Heldigvis ! [emoji7] Men han så noen gjorde set på AFV. Så han måtte teste ut på unga [emoji14]

Jeg har også kprt

Haha! Tror ungen min hadde hylt [emoji23]

Back
Topp