♫ Skravletråd Mars ♫

Har du ikke mulighet?

Er våken igjen nå :D Men godt med en lur [emoji16] Får vel begynne på noe huslig. Vaske en maskin. Tror den kjekke 11 åringen i hus bærte ned alt hennes som lå på soveromsgulvet... hurra...
Hurraaa! [emoji20]

Den var kjedelig da [emoji23] Løp/kjør til butikken kjapt? [emoji56]
Ringte gubben og bad han hente når han har fått bilen igjen, den har stått på verksted i natt stakkars liten [emoji45] lure meg som ikke sjekket om vi hadde melk før jeg laget meg kaffe [emoji23]

Ringte gubben og bad han hente når han har fått bilen igjen, den har stått på verksted i natt stakkars liten [emoji45] lure meg som ikke sjekket om vi hadde melk før jeg laget meg kaffe [emoji23]
Så bra da! Typisk det da [emoji14]

Jeg skulle her en dag lage pølsegrateng og tenkte at det og det har jeg hjemme. Men jeg måtte ut i butikken igjen. Hadde jo bare en liten skvett med melk igjen. Sånn typisk [emoji23]

Wæwæwæw. Vi har ikke melk [emoji45] svart kaffe hadde jeg jo ikke lyst på om morgenen [emoji23]
Det er jo ikke morgen. Klokka er halv tolv. Butikkene har vært åpne i mange timer. Det et nemlig langt på dag ;-)

Det er jo ikke morgen. Klokka er halv tolv. Butikkene har vært åpne i mange timer. Det et nemlig langt på dag ;-)
Men jeg står jo opp seint av og til og da er det morgen for meg [emoji23]

Like irriterende hver gang faktisk. Sier hu kan ta det ned etter seg hver dag. Så blir det ikke så mye. Jada mamma. Også er det like raskt glemt [emoji85]
Det tror jeg på [emoji87] jeg var også sånn som liten.
Men nå satte jeg faktisk på en vask fordi du inspirerte viljestyrken min [emoji23][emoji23]

Nei det har jeg klart å få til nå
Men er jo ikke ferdig med de av den grunn
Å så kjedelig da! Eneste jeg har slitt med er Foreldre og barn eller hva de heter. Hvertfall de var fryktelige å bli kvitt. De prøvde seg opptil 6 mnd etter abb ble sagt opp også. Men sendte de mail med kopi av oppsigelsen min, og at jeg nekta å betale for blader som ble sendt meg etter den datoen. Ble heldigvis slutt etter hvert :) Fikk nå gratis blader ei lita stund siden de tulla [emoji23]

Men søren så kjedelig når det blir så mye tull med de klubbene!

Når 11 åringen bruker nesten 1 time alene på å kle seg.... Djises. Må ha vekkerklokka på enda tidligere hu om morningen [emoji23] Hvordan skal dette gå når hu begynner med sminke? [emoji33]

Hoho, bare vent på tenårene![emoji23]

Det tror jeg på [emoji87] jeg var også sånn som liten.
Men nå satte jeg faktisk på en vask fordi du inspirerte viljestyrken min [emoji23][emoji23]
Hahahaha! Så bra da [emoji14] Jeg var lik jeg også som liten. Først nå jeg skjønner hvorfor mamma alltid tok bilde som bevis når jeg rydda rommet mitt [emoji23][emoji23]

Hoho, bare vent på tenårene![emoji23]
Jeg vil ikke.... [emoji23][emoji23]

Hu har allerede lest seg opp. Så her en dag kom hu og sa at hu beklaga på forhånd om hu var så sinna og klagete, men hu hadde så mye hormoner i kroppen som slåss.

[emoji23][emoji23][emoji23][emoji85][emoji85][emoji23]

Back
Topp