>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
God bedring i husGod formiddag forresten.
Her er jeg hjemme med storebror. Syk.
Skal snart lage boller til lunch![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God bedring i husGod formiddag forresten.
Her er jeg hjemme med storebror. Syk.
Skal snart lage boller til lunch![]()
Usj jeg også! Skikkelig irriterende [emoji23] For fine er de da [emoji87]Burde ha sett etter hagebord jeg også. Men er jo så fryktelig dyrt. Også hater jeg at jeg nesten alltid får støt av rotting møbler.
Hurraaa! [emoji20]Har du ikke mulighet?
Er våken igjen nåMen godt med en lur [emoji16] Får vel begynne på noe huslig. Vaske en maskin. Tror den kjekke 11 åringen i hus bærte ned alt hennes som lå på soveromsgulvet... hurra...
Den var kjedelig da [emoji23] Løp/kjør til butikken kjapt? [emoji56]Wæwæwæw. Vi har ikke melk [emoji45] svart kaffe hadde jeg jo ikke lyst på om morgenen [emoji23]
Ringte gubben og bad han hente når han har fått bilen igjen, den har stått på verksted i natt stakkars liten [emoji45] lure meg som ikke sjekket om vi hadde melk før jeg laget meg kaffe [emoji23]Den var kjedelig da [emoji23] Løp/kjør til butikken kjapt? [emoji56]
Så bra daUff ja. Men måtte se den episoden jeg hadde tatt opp. Også kjørte jeg tanta mi hjem etter partyet. Og hu inviterte meg inn til å se på nye møbler og oppussa bad [emoji23] Plutselig gikk tiden
Sov som en stein. Det var deilig [emoji1]
Så bra da! Typisk det da [emoji14]Ringte gubben og bad han hente når han har fått bilen igjen, den har stått på verksted i natt stakkars liten [emoji45] lure meg som ikke sjekket om vi hadde melk før jeg laget meg kaffe [emoji23]
Det er jo ikke morgen. Klokka er halv tolv. Butikkene har vært åpne i mange timer. Det et nemlig langt på dag ;-)Wæwæwæw. Vi har ikke melk [emoji45] svart kaffe hadde jeg jo ikke lyst på om morgenen [emoji23]
Like irriterende hver gang faktisk. Sier hu kan ta det ned etter seg hver dag. Så blir det ikke så mye. Jada mamma. Også er det like raskt glemt [emoji85]Hurraaa! [emoji20]
Meld deg ut? Eller er det også ett helvete å få til? [emoji87]Gud så lei jeg er barnas egen bokverden...
Nei det har jeg klart å få til nåMeld deg ut? Eller er det også ett helvete å få til? [emoji87]
Men jeg står jo opp seint av og til og da er det morgen for meg [emoji23]Det er jo ikke morgen. Klokka er halv tolv. Butikkene har vært åpne i mange timer. Det et nemlig langt på dag ;-)
Det tror jeg på [emoji87] jeg var også sånn som liten.Like irriterende hver gang faktisk. Sier hu kan ta det ned etter seg hver dag. Så blir det ikke så mye. Jada mamma. Også er det like raskt glemt [emoji85]
God morgen![]()
Å så kjedelig da! Eneste jeg har slitt med er Foreldre og barn eller hva de heter. Hvertfall de var fryktelige å bli kvitt. De prøvde seg opptil 6 mnd etter abb ble sagt opp også. Men sendte de mail med kopi av oppsigelsen min, og at jeg nekta å betale for blader som ble sendt meg etter den datoen. Ble heldigvis slutt etter hvertNei det har jeg klart å få til nå
Men er jo ikke ferdig med de av den grunn
Når 11 åringen bruker nesten 1 time alene på å kle seg.... Djises. Må ha vekkerklokka på enda tidligere hu om morningen [emoji23] Hvordan skal dette gå når hu begynner med sminke? [emoji33]
Hahahaha! Så bra da [emoji14] Jeg var lik jeg også som liten. Først nå jeg skjønner hvorfor mamma alltid tok bilde som bevis når jeg rydda rommet mitt [emoji23][emoji23]Det tror jeg på [emoji87] jeg var også sånn som liten.
Men nå satte jeg faktisk på en vask fordi du inspirerte viljestyrken min [emoji23][emoji23]
Jeg vil ikke.... [emoji23][emoji23]Hoho, bare vent på tenårene![emoji23]
God morgen alle sammen