Vår er bare løst , får ikke skrudd mer på det hellerVårt er fire ben. En ramme. Og et stort hull
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vår er bare løst , får ikke skrudd mer på det hellerVårt er fire ben. En ramme. Og et stort hull
Det var bare glassplate som var bordplatenEnig med deg, vi også ville ha et spisebord, og ikke et salongbord. Men mannen mente at det ble merkelig når man ha middagsgjester og alle satt bortover på rekke og rad, at det ble en annen løsning her enn sofa. Er det glassplate dere mangler på bordet, eller er hele bordplata gått?
Vet du hvor / hvilken sofa?Mamma kjøptr sofa og høyt spisebord, veldig god å sitte i sofaen
Det var bare glassplate som var bordplaten
Vi kan sikkert få kjøpt ny plate da. Men det er trolig dyrere enn et nytt bord. (men billigere enn sofagruppe vil jeg håpe)
Herdet glass på mål (må jo passe i ramma) er ikke sånn helt billig
Ehm husker ikke men kan finne det utVet du hvor / hvilken sofa?
Var på skeidar men sofaen har de ikke på siden nåVet du hvor / hvilken sofa?
Vårt var helt fint. Til stormen tok det. Den glassplaten klarte jeg ikke løfte ut uansett og bordet var o utgangspunktet stroppet sammen med stolene inn til veggen. Vel.Vår er bare løst , får ikke skrudd mer på det heller
Sikkert, men...Trenger ikke å bli så ille pris, kan jo sikkert hente inn pris på anbud på forskjellige glassmakere? Skulle tro det var billigere enn en sittegruppe, men...
Ikke så farligEhm husker ikke men kan finne det ut
Ikke så mange butikkr der akkurat
OkVar på skeidar men sofaen har de ikke på siden nå
Den var veldig god, jeg var med rundt å prøvdeOk
Sofa høres deilig ut.
Filleparty til mamma. Alle ringte å avlyste. Så ble krise. Slengte meg i bilen. Så nå har jeg bestilt nye gode filler å vaske med. Norwex sine [emoji28]
Pakket og klar for Thailand. Flyet går 13:00 imrg. Klar for ferie bare oss 3! *lykke*
Har ikke skravlet så mye de siste dagene men dere skal vite at jeg har hatt dårlig samvittighet for det. Det er ene og alene litt rart, men finner litt trygghet I at dere alltid er herhar et litt følelsesladd "cheesy" øyeblikk nå men hold ut med meg!Jeg setter så sykt stor pris på forumet og alle dere som er her. Dere har gjort hverdagen, Med alle dens usikkerheter lett å skjule i skravling når jeg måtte ønske. Til alle sammen, takk! Love you bitches!
Off to THAILAND WOHOO
Vindskjerming er det vi burde prioritert.Den var veldig god, jeg var med rundt å prøvde
Vurdert å kjøpr selv men vi har i grunn nok møblrr
Homeparty med vaske-greier er da ikke noe nytt?Filleparty har jeg aldri hørt om før[emoji85][emoji85]
Kaffe er min venn [emoji56] gubben gidder ikke prøve vekke meg om morgenen med mindre det første han sier er kos eller kaffe [emoji14] jeg er hufsa på morgenen
Hihi. Er bare sånn økologiske vaskekluter. Norwex heter de vel. Ganske godeFilleparty har jeg aldri hørt om før[emoji85][emoji85]
Her er det øs pøs i dag! Skikkelig dritt vær! Vil heller ha snø!