♫ Skravletråd Mars ♫

Enig med deg, vi også ville ha et spisebord, og ikke et salongbord. Men mannen mente at det ble merkelig når man ha middagsgjester og alle satt bortover på rekke og rad, at det ble en annen løsning her enn sofa. Er det glassplate dere mangler på bordet, eller er hele bordplata gått?
Det var bare glassplate som var bordplaten

Vi kan sikkert få kjøpt ny plate da. Men det er trolig dyrere enn et nytt bord. (men billigere enn sofagruppe vil jeg håpe)

Herdet glass på mål (må jo passe i ramma) er ikke sånn helt billig

I hjørnesofa sittet jo ikke alle på rad og ved gjestet et par på stol på andre siden av bordet også

Mye som i salongen inne
Hjørnesofa, og noen på pall på andre siden når vi er mange. (men spiseplass har bord. Alle på rekke på stoler på hver side av bordet. What's the problem?

Det var bare glassplate som var bordplaten

Vi kan sikkert få kjøpt ny plate da. Men det er trolig dyrere enn et nytt bord. (men billigere enn sofagruppe vil jeg håpe)

Herdet glass på mål (må jo passe i ramma) er ikke sånn helt billig

Trenger ikke å bli så ille pris, kan jo sikkert hente inn pris på anbud på forskjellige glassmakere? Skulle tro det var billigere enn en sittegruppe, men...

Vår er bare løst , får ikke skrudd mer på det heller
Vårt var helt fint. Til stormen tok det. Den glassplaten klarte jeg ikke løfte ut uansett og bordet var o utgangspunktet stroppet sammen med stolene inn til veggen. Vel.

Trenger ikke å bli så ille pris, kan jo sikkert hente inn pris på anbud på forskjellige glassmakere? Skulle tro det var billigere enn en sittegruppe, men...
Sikkert, men...

Bordet var fint. Stolene var dumme. Passet ikke godt under bordet og noen gikk ikke under og. Ja.

Reelt sett blåser det mye på vår altfor åpne altan mot vest.

Og mannen liker ikke å spise ute

Så vi griller mye

Og spiser inne 99% av gangene.

Så egentlig trenger vi ikke bord ute ;-)

Har ikke skravlet så mye de siste dagene men dere skal vite at jeg har hatt dårlig samvittighet for det. Det er ene og alene litt rart, men finner litt trygghet I at dere alltid er her:) har et litt følelsesladd "cheesy" øyeblikk nå men hold ut med meg!Jeg setter så sykt stor pris på forumet og alle dere som er her. Dere har gjort hverdagen, Med alle dens usikkerheter lett å skjule i skravling når jeg måtte ønske. Til alle sammen, takk! Love you bitches!

Off to THAILAND WOHOO

Nåh[emoji175]

Blir plenty av tid til å skravle når du kommer hjem igjen. Vi venter her vi;)

Den var veldig god, jeg var med rundt å prøvde
Vurdert å kjøpr selv men vi har i grunn nok møblrr
Vindskjerming er det vi burde prioritert.

Og kanskje en liten "frokostkrok". Holder med plass til en, meg, nå i år om det blir bra vær ;-)

Kaffe er min venn [emoji56] gubben gidder ikke prøve vekke meg om morgenen med mindre det første han sier er kos eller kaffe [emoji14] jeg er hufsa på morgenen

Hufsa[emoji23][emoji23][emoji23]

Men skal ikke le så høyt jeg heller. Rimelig morgen sur jeg også[emoji6]

Back
Topp