>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
God morgenGod morgen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen [emoji1]God morgen![]()
God morgen jenter.
Heldigvis har det sluttet å snø, var litt bekymret i går kveld for hvordan det vil gå på Gardermoen i dag dersom det været som var i går kveld fortsatte
Sovet godt ?God morgen![]()
Det har jegSovet godt ?![]()
Var det Trondheim? God tur og god jobb
Trondheim ja.God morgenSå bra det har slutta da
Her forsvant det bittelille som kom i går, like kjapt som det kom...![]()
Vil heller ha regn som fjerner isenHer er det øs pøs i dag! Skikkelig dritt vær! Vil heller ha snø!
Hørtes fint ut. Grått og trist herTrondheim ja.
Her er det helt hvitt fremdeles
Samme som her daDet har jegBare altfor lite [emoji87]
Menmen.
Du da?
Hehe bruker tid ja. 14-åringen her bruker enormt med tidNår 11 åringen bruker nesten 1 time alene på å kle seg.... Djises. Må ha vekkerklokka på enda tidligere hu om morningen [emoji23] Hvordan skal dette gå når hu begynner med sminke? [emoji33]
Dagstur eller overnatting.Trondheim ja.
Her er det helt hvitt fremdeles
Kan du legge deg igjen da? Her legger jeg meg en time og to når de går til skolen tenker jegSamme som her dablir nesten alltid sånn gitt. Hadde håpet frøkna sov lenger
Mye å se frem til ja... Og vi som bare har 1 bad [emoji33]Hehe bruker tid ja. 14-åringen her bruker enormt med tid
Gutt da. Så ingen sminke ...men veeeldig lang tid på hår...hvilke klær...skal bare skal bare. Vi har 3 bad heheMye å se frem til ja... Og vi som bare har 1 bad [emoji33]
Enkelte dager ja. Men ikke i dag. Skal til byen å treffe lady zKan du legge deg igjen da? Her legger jeg meg en time og to når de går til skolen tenker jeg![]()