♫ Skravletråd Mars ♫

Kjempe [emoji178]

Syns også det er godt å ha en plass hvor man skal skrive det man vil. Om det er viktig eller bare noe tull. Hverdagsgleder [emoji1]

Godt å høre det er fler som føler det. Mange ulike personligheter her. Hadde vært gøy å møtes en gang, se om skrivestilen står til den ekte personen liksom[emoji12]

Godt å høre det er fler som føler det. Mange ulike personligheter her. Hadde vært gøy å møtes en gang, se om skrivestilen står til den ekte personen liksom[emoji12]
Hadde vært kjempegøy! Ja. Føler jo man knyter litt bånd her [emoji16]
Har vært med på mange BV treff jeg faktisk i min tid. Vært på mange i 2006 og 2007. Tror sist var 2010 faktisk. :D

Hadde vært kjempegøy! Ja. Føler jo man knyter litt bånd her [emoji16]
Har vært med på mange BV treff jeg faktisk i min tid. Vært på mange i 2006 og 2007. Tror sist var 2010 faktisk. :D

Synes vi skal få til en 2017 versjon! [emoji2]

[emoji87] gruppepress funker ikke på natteravner
Hahaha [emoji23] Nei. Men burde vel ta vettet i behold og legge meg uansett. Er opp om 6 timer med to unger så [emoji14] Jeg burde ha 9 timers søvn for å ikke være morgengretten også [emoji87]

Hahaha [emoji23] Nei. Men burde vel ta vettet i behold og legge meg uansett. Er opp om 6 timer med to unger så [emoji14] Jeg burde ha 9 timers søvn for å ikke være morgengretten også [emoji87]
Kaffe er min venn [emoji56] gubben gidder ikke prøve vekke meg om morgenen med mindre det første han sier er kos eller kaffe [emoji14] jeg er hufsa på morgenen

Kaffe er min venn [emoji56] gubben gidder ikke prøve vekke meg om morgenen med mindre det første han sier er kos eller kaffe [emoji14] jeg er hufsa på morgenen
[emoji23] Hadde jeg bare likt kaffe. Min mann er ute av dørene før kl 5 om morgen. Så lite hjelp i han da [emoji14]

Haha. Du er det ja. Nå SKAL jeg pusse tenner gitt. Kjenner øya er en smuuule tunge nå faktisk :) Så tenker jeg sovner kjapt. Noe som er en bonus når jeg hører mannens snorking i 2 etasje ned til 1 etasje liksom [emoji87][emoji86][emoji85][emoji23]

God morgen jenter.
Heldigvis har det sluttet å snø, var litt bekymret i går kveld for hvordan det vil gå på Gardermoen i dag dersom det været som var i går kveld fortsatte

Back
Topp