♫ Skravletråd Mars ♫

Skal sjekke litt ettrrpå jeg
De på zalando var rimelige da, så.. Blir sikkert å gå for dem, bare. Men virker som et døende produkt. :/

Så spennende.

Gratulerer med jobb :D:D:D
Tusen takk :D Er jo i regi med nav da. Men har ordna alt selv :D

*stolt*

Håpet er jo at alt går som det skal og at jeg evnt kan bli vikar også med tiden. Da med betalt [emoji23] Får jo uansett lønn fra nav nå da :)

Tusen takk :D Er jo i regi med nav da. Men har ordna alt selv :D

*stolt*

Håpet er jo at alt går som det skal og at jeg evnt kan bli vikar også med tiden. Da med betalt [emoji23] Får jo uansett lønn fra nav nå da :)
Du har all grunn til å være stolt.

Får håpe du får vikariat videre etter tiden også.
Hvor lenge er planen at du skal være der nå da?

Du har all grunn til å være stolt.

Får håpe du får vikariat videre etter tiden også.
Hvor lenge er planen at du skal være der nå da?
Vi tok to mnd i første omgang. For forhåpentligvis om 2 mnd skal jeg starte med skole også en dag i uka [emoji14] Ligger ikke på latsiden må du tro [emoji23][emoji1]

Nei det tror jeg ikke om deg heller :)
Takk :D Føler det er så mye negativt om "navere". Men jeg vil jo ut. Og da må jeg ordne meg litt selv og ikke la de ta alle avgjørelser :D
Idag er det kaos på jobb.. Møter i ett sett.
Puh, skal bli godt å bli ferdig med denne dagen.
Hørtes travelt ut da. Men om ikke annet går vel tiden ganske fort da? [emoji56]

Ganske stilig når man står på nav kontoret. Jeg kommer inn og stiller meg i køen. Og ser ei exvenninne som later som hu ikke så meg. Dermed gjemte hu seg bak en søyle for å unngå meg [emoji23] Føltes veldig voksent gitt haha. Men for all del. Får bare gjemme seg [emoji14]

Ganske stilig når man står på nav kontoret. Jeg kommer inn og stiller meg i køen. Og ser ei exvenninne som later som hu ikke så meg. Dermed gjemte hu seg bak en søyle for å unngå meg [emoji23] Føltes veldig voksent gitt haha. Men for all del. Får bare gjemme seg [emoji14]
Så barnslig

Back
Topp