Får si til de at i morgen skal vi noe, så vi mååå tidlig opp. Og se hva som skjerNeinei. Man MÅ nå noe. Ellers funker det ikke [emoji28][emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får si til de at i morgen skal vi noe, så vi mååå tidlig opp. Og se hva som skjerNeinei. Man MÅ nå noe. Ellers funker det ikke [emoji28][emoji23]
Er helt grusomt å stå opp så tidlig. Alt før kl 6 er jo nattIkke store forskjellen fra meg.
Jeg står opp 05.40![]()
Tøff du erOg jeg skal få lugg!!!![]()
Er så vant til det, så tenker egentlig ikke over detEr helt grusomt å stå opp så tidlig. Alt før kl 6 er jo natt![]()
Så bra daDet fikk jeg. Sovna 30 minutter. Gjorde godt![]()
Fortsatt lykke tilTusen takk. Nå er alt signert. Står på nav og henger nå for videre råd![]()
De på zalando var rimelige da, så.. Blir sikkert å gå for dem, bare. Men virker som et døende produkt. :/Skal sjekke litt ettrrpå jeg
10 000 innlegg i tråden herØnske mitt? Hva har jeg ønsket nå?
Har sett føere steder men husker ikke hvorDe på zalando var rimelige da, så.. Blir sikkert å gå for dem, bare. Men virker som et døende produkt. :/
Flere innlegg enn i februartråden sånn jeg husker det. Aner ikke om det var en gulerot/lovnad rundt det, eller bare litt fabulering... mistenker det sisteØnske mitt? Hva har jeg ønsket nå?
Tusen takkSå spennende.
Gratulerer med jobb![]()
Hm. Si i fra om du kommer på noe!Har sett føere steder men husker ikke hvor
Prøve hvertfall [emoji23] Slo aldri feil her. Og satte jeg på vekkerklokka, tror jeg ett troll slo den av mens jeg sov [emoji87]Får si til de at i morgen skal vi noe, så vi mååå tidlig opp. Og se hva som skjer![]()
Du har all grunn til å være stolt.Tusen takkEr jo i regi med nav da. Men har ordna alt selv
*stolt*
Håpet er jo at alt går som det skal og at jeg evnt kan bli vikar også med tiden. Da med betalt [emoji23] Får jo uansett lønn fra nav nå da![]()
Vi tok to mnd i første omgang. For forhåpentligvis om 2 mnd skal jeg starte med skole også en dag i uka [emoji14] Ligger ikke på latsiden må du tro [emoji23][emoji1]Du har all grunn til å være stolt.
Får håpe du får vikariat videre etter tiden også.
Hvor lenge er planen at du skal være der nå da?
Nei det tror jeg ikke om deg hellerVi tok to mnd i første omgang. For forhåpentligvis om 2 mnd skal jeg starte med skole også en dag i uka [emoji14] Ligger ikke på latsiden må du tro [emoji23][emoji1]
TakkNei det tror jeg ikke om deg heller![]()
Hørtes travelt ut da. Men om ikke annet går vel tiden ganske fort da? [emoji56]Idag er det kaos på jobb.. Møter i ett sett.
Puh, skal bli godt å bli ferdig med denne dagen.
Så barnsligGanske stilig når man står på nav kontoret. Jeg kommer inn og stiller meg i køen. Og ser ei exvenninne som later som hu ikke så meg. Dermed gjemte hu seg bak en søyle for å unngå meg [emoji23] Føltes veldig voksent gitt haha. Men for all del. Får bare gjemme seg [emoji14]