Haha. Det skjønner jeg godt han ikke erJeg er så heldig at jeg er den som står først opp. Men når jeg åpner garasjeporten så våkner minsta
Pappaen er ikke alltid like fornøyd med det![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha. Det skjønner jeg godt han ikke erJeg er så heldig at jeg er den som står først opp. Men når jeg åpner garasjeporten så våkner minsta
Pappaen er ikke alltid like fornøyd med det![]()
![]()
Det fikk jeg. Sovna 30 minutter. Gjorde godtHåper du fikk sove litt
God morgen Kengu [emoji1]God morgen spyro
Tusen takk. Nå er alt signert. Står på nav og henger nå for videre rådLykke til i dag
Det fikk jeg. På tirsdagLykke til i dag, håper du får oppstart allerede i neste uke!![]()
Gratulerer med dagen [emoji178][emoji178][emoji73]Gratulerer med dagen! [emoji1377][emoji71]![]()
GRATULERER med kvinnedagen, damer!![]()
Gratulerer med dagen kvinnfolk!![]()
Haha. Mens noe blir jo helt fantastisk da [emoji7]Grand designs UK er det beste av den typen programmer. Litt kokko løsninger, kreativitet, hubris, og sånt. Men de har også normale begrensninger som vind, vær og bygningslover.
Når jeg ser den australske utgaven av programmet blir det fort helt kokko-bananas i hva de kan bygge siden klimaet ikke er en begrensning.
Neinei. Man MÅ nå noe. Ellers funker det ikke [emoji28][emoji23]Haha, da skal jeg ikke ha den på i morgen [emoji14]
Men største bruker å våkne når pappaen står opp kl 6Noen morningen er hun flink å se på nettbrettet og leke på rommet til 6.30-7.00, mens andre vekker hun oss med engang han går ut av døren
Så er fornøyd når jeg for sove til 7
![]()
Uff. Er vondt også det daHåper det skyldes jeksler, i så fall er 3 av 4 kommet
Heldigen [emoji7]Ohh frisøren hadde ledig så da blir det der før jobb. Kort vakt til 21.00
Og jeg skal få lugg!!!Heldigen [emoji7]

Kult ! [emoji16][emoji16]Og jeg skal få lugg!!!![]()
Lenge siden gittKult ! [emoji16][emoji16]
Sånn i tretiden i natt tenkte jeg
Dette er siste barnet
Dette er siste ammeperiode
Om et år ammet jeg ikke lenger. Og aldri mer.
Om et år eller to sover sikkert alle godt.
Så deilig med frisør. Skal du gjøre mye?Ohh frisøren hadde ledig så da blir det der før jobb. Kort vakt til 21.00
Jeg kjenner på at det er veldig sårt.Litt sårt og litt godt på samme tid. Aldri mer baby. Aldri mer amme.
Men, godt med store unger også![]()
Ikke store forskjellen fra meg.Haha. Det skjønner jeg godt han ikke erNår jeg begynner i jobb igjen så må jeg opp 5.30. Og eldste våkner helt sikkert samtidig. Hehe
Ønske mitt? Hva har jeg ønsket nå?Ser vi ligger godt an til å nå ønsket til Tamara denne mnd
Vertfall om vi fortsetter skravlinga i dette tempoet![]()
GRATULERER med kvinnedagen, damer!![]()