Jubeltråd

rosedama

Gift med forumet
Hær kan vi juble for de små å store gleder [emoji173]
 
I dag kom Bbhugme puta mi å den ska æ ligg me i natt. Samboer lurt på om han no va overflødig. Den mått æ tenk litt på før æ svart nje... [emoji23][emoji13]
 
I dag kom Bbhugme puta mi å den ska æ ligg me i natt. Samboer lurt på om han no va overflødig. Den mått æ tenk litt på før æ svart nje... [emoji23][emoji13]

Hvor har du kjøpt den? :)
 
Jubler over at jeg hadde overskudd til å vaske hele huset i dag og bakt knekkebrød, det kombinert med baby som sover lenge på dagtid gjør meg lykkelig.
Nyter litt tid for meg selv med knekkebrød med brunost og litt BV og serier. :rolleyes:
 
7 uker lagt bak i dag å tre dager til UL. Alltid litt ekstra godtvå gå over i ny uke
 
Det va ikke så mange som jubler hær i november [emoji33]
Er vi ikke glade da jenter?
 
Jubler over at jeg får flyttehjelp! Snille mennesker som stiller opp :D
 
Idag jubler jeg fordi jeg fikk veldig flotte blodprøver idag fra legen! Har vært bekymret da jeg så lenge jeg husker har slitt med svært lavt folsyre/folat nivå og det er jo utrolig viktig når man er nygravid, har gått på triobe i noen måneder for b12 og folat og nå er nivåene perfekte! Ellers sa legen at alt så bra ut og at det jeg må fokusere på nå er å slappe litt av å ikke stresse så med en evt. SA. Skjer det så skjer det for en grunn, men jeg har ikke hatt et eneste tegn på det så satser på det går bra :)
 
Jubler over å ha klart 9 timer på jobb, i og med at det har vært en hektisk dag med kurs og prosjekt de siste 3,5 timene :eek:
 
Jubler fordi etter flere dager med tester er streken blitt sterkere og det begynner å gå opp for meg at jeg kanskje snart skal bli mamma! Har vært litt redd og ikke helt gått opp for meg dette her, at en liten strek betyr så mye!! :love017

Jubler også fordi kommende pappa og jeg har prøvd ringer i dag! ;) En uke før første positive test bestemte vi oss for at vi skal gifte oss, neste sommer :Heartblue
 
Back
Topp