♫ Skravletråd Mars ♫

Taco er noe av det beste jeg vet. Godt både kaldt og varmt jo [emoji7]

Hva pleier du normalt ha med da?
Ja, nammm..
Kjøttdeig, mais, tacosaus, paprika, agurk og ost er must. Hadde løk og spinat på også. [emoji7]
Sånn jeg får prøve meg i arbeid hos de gjennom nav. Men om alt går bra. Så kan jeg muligens med tiden få noe mer der :)
Åååh, ja, sånn sett! Husker du drev med noe sånt. Så fantastisk godt å få startet på noe!

Ja, nammm..
Kjøttdeig, mais, tacosaus, paprika, agurk og ost er must. Hadde løk og spinat på også. [emoji7]

Åååh, ja, sånn sett! Husker du drev med noe sånt. Så fantastisk godt å få startet på noe!
Mmm. Fikk lyst på taco :D

Imponerende du husker det da :D Vi er jo så mange her inne. Men ja, nå ser det ut som det blir noe. Blir 3 dager i uka da :D I starten. Men ut. Sosial! Ikke bare sosial her liksom [emoji23][emoji23]

Nja. Er 163.5 cm. Viktig med en halv der ser du [emoji23]

Kjøleskapet er høyt og ene hylla i døra er veldig høy og perfekt å gjemme ting på. Så trenger helst en stol å stå på. Og jeg fant forresten en sjokoladepudding [emoji23] Med vaniljesaus. 1 igjen. Straks 0 igjen [emoji85]
Halv cm er viktig! [emoji14] pleier si det jeg og. 170 og en halv!

Sånn sett. Fint med sjokoladepudding! Så godt [emoji7] Jeg har spist en halv pose nøttekos. Jeg vant to poser fra Minde, som kom i posten i går.. og.. Vel, det er mindre enn en halv igjen.

Halv cm er viktig! [emoji14] pleier si det jeg og. 170 og en halv!

Sånn sett. Fint med sjokoladepudding! Så godt [emoji7] Jeg har spist en halv pose nøttekos. Jeg vant to poser fra Minde, som kom i posten i går.. og.. Vel, det er mindre enn en halv igjen.
Hahaha [emoji23] Ja, den var god. Tomt nå da. Men stappmett uansett nå, så veldig fornøyd [emoji7]
Slipper den å friste mannen mer haha

Kjekt å vinne slikt da! De har jo en tendens til å forsvinne kjapt da [emoji87][emoji85]

God kveld alle :) Har alle det bra?

Umulig å følge med her inne, når man ikke har vært her på sånn 10 timer. Her går det fort unna :p

Hahaha [emoji23] Ja, den var god. Tomt nå da. Men stappmett uansett nå, så veldig fornøyd [emoji7]
Slipper den å friste mannen mer haha

Kjekt å vinne slikt da! De har jo en tendens til å forsvinne kjapt da [emoji87][emoji85]

Nam [emoji7]
Ja, kjempestas! Dårlig samvittighet over å spise godis midt i uka, men.. Har så gode unnskyldninger for det [emoji28]

Umulig å følge med her inne, når man ikke har vært her på sånn 10 timer. Her går det fort unna :p
Haha ja. Blir fort mange sider å oppdatere seg på. Går bra her. Begynner få hodepine, så vurderee senga snart.

Deg da? [emoji1]

Nam [emoji7]
Ja, kjempestas! Dårlig samvittighet over å spise godis midt i uka, men.. Har så gode unnskyldninger for det [emoji28]
Haha. Spiser sjelden noe i ukedagene, mest fordi jeg kjøper ikke inn sånt i ukedagene. MEN så hadde mannen fri i går og kjøpte inn litt alikevel... Meste spiste han selv opp da. Utenom den ene. Jeg spiste den med god samvittighet. Men guri jeg ble mett kjenner jeg. Mektig det der. Selv om det var bare en sånn liten youghurtboks [emoji87][emoji85]

God kveld! Alt er fint her, koser meg med serier og sånt!

Jeg orker aldri følge med på hele tråden, det går ikke for meg[emoji28] Leser rundt akkurat der jeg hopper inn, svarer på quotes, og ser litt frem rundt der jeg skriver [emoji28]

Haha. Spiser sjelden noe i ukedagene, mest fordi jeg kjøper ikke inn sånt i ukedagene. MEN så hadde mannen fri i går og kjøpte inn litt alikevel... Meste spiste han selv opp da. Utenom den ene. Jeg spiste den med god samvittighet. Men guri jeg ble mett kjenner jeg. Mektig det der. Selv om det var bare en sånn liten youghurtboks [emoji87][emoji85]
Vel. Jeg hadde ikke spist sjokolade nå om jeg ikke hadde vunnet det da [emoji28] prøver unngå ukedagene. Men, i går var det skikkelig synd i meg, og i dag.. Vel..posen lå bare der.

Haha ja. Blir fort mange sider å oppdatere seg på. Går bra her. Begynner få hodepine, så vurderee senga snart.

Deg da? [emoji1]
Ja, så nå har jeg lært, ikke gå mange timene uten å sjekke bv ;)

Huff, ikke noe kjekt med hodepine. Er andre dagen med kjempe hodepine her, så håper den slipper taket til i morgen :)

Vel. Jeg hadde ikke spist sjokolade nå om jeg ikke hadde vunnet det da [emoji28] prøver unngå ukedagene. Men, i går var det skikkelig synd i meg, og i dag.. Vel..posen lå bare der.
Vel. Posen sin skyld! Så enkelt er det [emoji23] RIP nøttepose [emoji85]

God kveld! Alt er fint her, koser meg med serier og sånt!

Jeg orker aldri følge med på hele tråden, det går ikke for meg[emoji28] Leser rundt akkurat der jeg hopper inn, svarer på quotes, og ser litt frem rundt der jeg skriver [emoji28]
Noen gøye serier?

Ja, har skjønt det er det jeg må gjøre. For å prøve og lese alt tar litt for lang tid, også skjønner jeg til slutt ingenting:p

Ja, så nå har jeg lært, ikke gå mange timene uten å sjekke bv ;)

Huff, ikke noe kjekt med hodepine. Er andre dagen med kjempe hodepine her, så håper den slipper taket til i morgen :)
Haha ja. Men helst umulig å få med alt. Hodepine er helt forferdelig. Sliter med migrene også. Men er ikke der helt nå heldigvis.

Satser på en god natts søvn ordner litt [emoji178] God bedring!

Er det bare meg?

Når jeg ser eks slankekrigen. Da blir jeg skikkelig sulten [emoji23] Der trener de som bare pokker og alt jeg tenker er... Har jeg popcorn? (Sjelden jeg har da [emoji14] Så blir ei skive [emoji23] )
Ser jeg masterchef blir jeg også fryktelig sulten. Men altså. De lager i det minste mat da [emoji23]

Haha! Jeg dauer [emoji23][emoji23]

Back
Topp