>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Man kommer ikke utenom hvertfall [emoji23]Ser ikke på noe av det, men.. Mat er godt da [emoji28][emoji28]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Man kommer ikke utenom hvertfall [emoji23]Ser ikke på noe av det, men.. Mat er godt da [emoji28][emoji28]
Nei, du er ikke aleneBra det ikke bare er meg da [emoji23][emoji87]
Ja, de fant jeg faktiskNå vet jeg ikke om fysiske butikker, med de har noen på Zalando
Tagger deg random her...Nå vet jeg ikke om fysiske butikker, med de har noen på Zalando
Jeg er ca alltid sulten for tiden, samme hva jeg ser på. [emoji14]Man kommer ikke utenom hvertfall [emoji23]
Hva ihvertfall veldig hyggelig hun jeg snakket med på tlf, så får håpe detHåper dere også blir det og får den hjelpen og oppfølgingen dere trenger [emoji173]
Ja, jeg har da detTagger deg random her...
Har du det fint?
Så braJa, jeg har da det![]()
Jeg og... he heJeg er ca alltid sulten for tiden, samme hva jeg ser på. [emoji14]
Haha. Føler jeg også. Tror seriøst jeg spiser annenhver time. Sjelden 3 timer mellom hver gang hvertfall [emoji23]Jeg er ca alltid sulten for tiden, samme hva jeg ser på. [emoji14]
Mat ER veldig godt [emoji28]Jeg og... he he
Haha [emoji23]Haha. Føler jeg også. Tror seriøst jeg spiser annenhver time. Sjelden 3 timer mellom hver gang hvertfall [emoji23]
Trening i arbeidstiden-greier?I morgen blir det bort til arbeidsplassen og signere papirer for arbeidstreningSatser på oppstart neste uke da ! Whiii
![]()
Taco er noe av det beste jeg vet. Godt både kaldt og varmt jo [emoji7]Haha [emoji23]
Begynte tenke på tacoen før jeg var ferdig med middagen i dag, til og med. [emoji28]
Trening i arbeidstiden-greier?![]()
Har dere veldig høyt kjøleskap eller er du -veldig- lav? [emoji28]Tror mannen har gjemt en sjokoladepudding i kjøleskapet på øverste hylle. Og jeg er litt lav... Finne en stol å stå på! Jeg er knaskesyk på noe sjokolade kjente jeg...
Sånn jeg får prøve meg i arbeid hos de gjennom nav. Men om alt går bra. Så kan jeg muligens med tiden få noe mer derHaha [emoji23]
Begynte tenke på tacoen før jeg var ferdig med middagen i dag, til og med. [emoji28]
Trening i arbeidstiden-greier?![]()
Skal ikke annet enn på jobb og ukeshandle.Så braskal du noe kjekt i morgen?
Nja. Er 163.5 cm. Viktig med en halv der ser du [emoji23]Har dere veldig høyt kjøleskap eller er du -veldig- lav? [emoji28]