Lettvinte kaker?

Den er fantastisk [emoji7] Også er den glutenfri da

Glutenfritt er jo gull! Men nå dukket en ny problemstilling opp, for selv om denne kaka du nevnte og andre kaker kan lages par dager i forveien, hvor i alle dager skal jeg gjøre av de da? Har jo ikke plass i kjøleskapet?!? :wtf

Glutenfritt er jo gull! Men nå dukket en ny problemstilling opp, for selv om denne kaka du nevnte og andre kaker kan lages par dager i forveien, hvor i alle dager skal jeg gjøre av de da? Har jo ikke plass i kjøleskapet?!? :wtf
Har ikke en kald kjeller eller noe slikt? Sjokoladekake har jeg latt stå på benken i en boks. Tatt på glasur rett før. Israelkaka må i kjøleskap da eller veldig kaldt rom

Har ikke en kald kjeller eller noe slikt? Sjokoladekake har jeg latt stå på benken i en boks. Tatt på glasur rett før. Israelkaka må i kjøleskap da eller veldig kaldt rom

Min yndlingssjokoladekake har bl.a. pisket krem på toppen, så den kan dessverre ikke stå på benken. Spørs om ikke jeg frir til svigers, om å få låne plass i ekstra-kjøleskapet deres. ;)

Min yndlingssjokoladekake har bl.a. pisket krem på toppen, så den kan dessverre ikke stå på benken. Spørs om ikke jeg frir til svigers, om å få låne plass i ekstra-kjøleskapet deres. ;)
Det hadde jo vært enda bedre da :D Lykke til med kakebaking. Vi hadde nylig en runde vi også.
Laga da panna cotta med bringebærsaus, israelkake, dronning maud, hjemmelaga vaniljeis med sjokoladebiter (den er faktisk den beste og mektigste isen om du ikke har laga det da!) Og pavlova. Alt er glutenfritt :D Og snadder!

Ostekake er superenkelt og veldig godt. Trenger ikke ha gele på toppen heller, holder med den man har i kremen. Ikke trenger man steke den engang.

Ostekake er superenkelt og veldig godt. Trenger ikke ha gele på toppen heller, holder med den man har i kremen. Ikke trenger man steke den engang.

Takk for tips, har den faktisk på lista allerede - ei knallgod ei, uten gele som jeg skal lage. ;)

Nesquick-kake er vel den ekleste jeg lager, men jeg har oppi 1 ss kakao og 6 ss karamellsaus i bunnen i tillegg til kakaoen, og 3 ekstra ss oboy i fyllet.

Stemmer for eplekakekake, kladdekake og pavlova.

Vi skal ha selskap i helga, skal bake sjokoladekake og gulrotmuffins.

Vurdere litt ostekake og, det er så godt!

Oreokake og strawberry oreo cake er kjempelette å lage! Snickerskake. Gelékake: jeg kjøper sukkerbunn, gelé, frukt (banan og drue) og en boks hermetiske klementiner. Kok geléen og ha halvparten i bunnen av en springform. La geléen stivne og legg på frukten du ønsker å ha på, jeg bruker banan, drue og hermetiske klementiner. Hell deretter på resten av geléen forsiktig. Legg på bunn etter geléen er stivnet. Jeg dynker bunnene med laken fra klementinene, smører på med syltetøy (hvilken type du foretrekker) vaniljekrem blandet med kremfløte (begge piskes), blander i noen bananbiter. Kaken snus når alle bunnene er lagt på.
Den gelekake vill eg spør noet mer om ? :-)

Bare å spørre!
Lagar du gelé som på pakken eller bruker du mindre vann? Hvor manga gelé pakker bruker du till en kake? Børjar du med å legg bunn eller hvor manga bunn bruker du? Du skriver kaken snus nær alla bunn er lagt på. Menar du da att gelen er længst opp eller kremfløte og vaniljekrem er længst opp? De blev litt rotet hoppas di førstår. Har du bilde evt kanske lettare og førstår før meg
Takk :-)

Back
Topp