..spireliten..
Forumet er livet
Hvordan er den hos dere?
Skriv gjerne hvor mange dager dpo du er også
Skriv gjerne hvor mange dager dpo du er også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er kun 3dpo. Og jeg har fått skikkelig hvit kremete utflod. Har ikke sopp eller noe. Er dette normalt?
Ja. Hatt det både ved graviditet og uten å være det! Tror egentlig jeg alltid har hatt det men ikke tenkt over det før jeg ble prøver og nå analyserer alt![]()
Jeg er kun 3dpo. Og jeg har fått skikkelig hvit kremete utflod. Har ikke sopp eller noe. Er dette normalt?
Jeg også! 4 dpo og det er helt merkelig.
Synes det ser veldig sopp lignende ut. Men det er ingen kløe, svie eller noe ubehag som det pleier å være med sopp..
Forvirret på om jeg skal behandle eller ikke.. Har aldri vært sånn før.
Ville nok ikke behandlet med mindre det svir/klør.
Er vanlig med mer utflod når en er gravid![]()
12 dpo og har hatt mer utflod en hva jeg er vant til. Har trodd det har vert el slim siden det så slik ut i trusen. Men idag sjekket jeg. Og det er ikke stekkbart. Også er det hvit. Type ala lotion.
Spennende å se om det har noe å si.
Sånn er utfloden min også, har vært det i over en uke nå.. jeg er på ikm dagen min i dag, og tester sterkt positiv![]()
Jeg fikk skikkelige murringer den ene dagen spesielt, måtte løpe på toalettet og sjekke, men kun utflod. Dette tror jeg var på 7dpo, og i følge testene er jeg gravid7 dpo, fikk brått mye hvit utflod igår og idag.. blir spennende å se... mye murringer og vondt i korsryggen/bekken.. stråler.. men er vel fortsatt litt tidlig å merke noe vel?
Det er ikke sååå lenge siden jeg hadde det, men allerede glemt hvor lenge det varte Kan jeg spørre hvor lenge denne klompete utfloden varte hos dere? Hadde noe lignede for litt siden, men varte bare 2-4 dager
Kanskje det var et tegn hos megDet er ikke sååå lenge siden jeg hadde det, men allerede glemt hvor lenge det varte vil kanskje si en 3-5 dager eller noe
![]()
Håper! Men har blitt lurt av kroppen førJeg fikk skikkelige murringer den ene dagen spesielt, måtte løpe på toalettet og sjekke, men kun utflod. Dette tror jeg var på 7dpo, og i følge testene er jeg gravidHåper for deg!
hvor mange dpo testet du positiv? Tenkte å vente til søndag, da er jeg 11 dpo..Fikk svak strek 9dpo. Skulle på tur, og jeg er sånn at jeg heller vil ha en negativ test enn å bli overrasket av trHåper! Men har blitt lurt av kroppen førhuff! Dette blir noen lange dager
Gratulerer så mye Annehvor mange dpo testet du positiv? Tenkte å vente til søndag, da er jeg 11 dpo..