Ja er sånn jeg også! Elsker å pine meg selv med testing og tyding altfor tidligFikk svak strek 9dpo. Skulle på tur, og jeg er sånn at jeg heller vil ha en negativ test enn å bli overrasket av trså spennende med testing!!
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja er sånn jeg også! Elsker å pine meg selv med testing og tyding altfor tidligFikk svak strek 9dpo. Skulle på tur, og jeg er sånn at jeg heller vil ha en negativ test enn å bli overrasket av trså spennende med testing!!
![]()

Haha, det er sykt vanskelig å holde segJa er sånn jeg også! Elsker å pine meg selv med testing og tyding altfor tidligEr så spennende
men denne gangen skal jeg hvertfall klare å holde meg helt til 11 dpo
![]()
Haha! Herlig! Men så fint at du fikk se strek så tidlig daHaha, det er sykt vanskelig å holde segjeg var så fornøyd med meg selv som klarte å holde meg til 9dpo!
![]()
hadde jeg hatt de BT strimlene, hadde jeg sikkert begynt å teste altDu er god som klarer å holde deg!Haha! Herlig! Men så fint at du fikk se strek så tidlig dahadde jeg hatt de BT strimlene, hadde jeg sikkert begynt å teste alt
![]()
TakkDu er god som klarer å holde deg!![]()

TakkTakkkos deg og nyt graviditeten
![]()