♫ Skravletråd Mars ♫

Det er forskjell på folk[emoji6] et reelt rop om hjelp er ikke idiotisk, men folk som lager slike statuser for å få medlidenhet og oppmerksomhet synes jeg er tullete!! Man skal ikke kødde med slikt, en status på Facebook leses av mange, og familie/venner kan bli redde[emoji20]
Åh du sa det så mye bedre enn meg
Takk ❤❤

Det er forskjell på folk[emoji6] et reelt rop om hjelp er ikke idiotisk, men folk som lager slike statuser for å få medlidenhet og oppmerksomhet synes jeg er tullete!! Man skal ikke kødde med slikt, en status på Facebook leses av mange, og familie/venner kan bli redde[emoji20]

Det er jeg også enig i, at man ikke skal rope ulv, men når vet man når det er reelt og ikke?

Hva kunne du tenkt å fått strikket?om tørken forsvinner;)

Hva har jeg da IKKE kunne ha tenkt meg å ha strikket når tørken går over? ;) Lyst til å strikke en Mariusgenser til mannen. Og en ny til meg selv. :P Kunne ha tenkt meg å ha blitt god på å strikke strømper/sokker, er så mye lekkert! I tillegg vil jeg bli dreven på å strikke fletter, men ser så vanskelig ut... Er du god på det? Hva liker du best å strikke?

Hva er greia med å legge ut statuser på fb hvor det ser ut som man vil ta sitt eget liv?
Gjør de det eller er det oppmerksomhet de vil ha?

Må være er behov for opmerksomhet.

Irriterer meg også over de statusene som blir lagt ut som ikke gir en dritt mening.
Type: faen for en dag. ?????

Om de har et behov for å fortelle, så kan de vell si alt med en gang?

Hansker er et kapittel i seg selv. 150kr for så å bli borte første dagen på skolen. Poff. Kunne egentlig ha kastet pengene[emoji13]
Min vil kun ha reflex
Barnas hus outlet solgte de til 30 kr flr å vi hamstrer, nå er de for små.
Kjøpte noen peak pearformance nå men de ble borte flrste dagen

Hva har jeg da IKKE kunne ha tenkt meg å ha strikket når tørken går over? ;) Lyst til å strikke en Mariusgenser til mannen. Og en ny til meg selv. :P Kunne ha tenkt meg å ha blitt god på å strikke strømper/sokker, er så mye lekkert! I tillegg vil jeg bli dreven på å strikke fletter, men ser så vanskelig ut... Er du god på det? Hva liker du best å strikke?

b2c904d38157aaddd80fe37484c745aa.jpg

Flette er lettere enn man tror! Jeg er relativ fersk.

Back
Topp