♫ Skravletråd Mars ♫

Hva er greia med å legge ut statuser på fb hvor det ser ut som man vil ta sitt eget liv?
Gjør de det eller er det oppmerksomhet de vil ha?
Ta sitt eget liv???
Uansett om det er for å sette oppmerksomhet på noe eller ikke, det er grotesk.
Duster som vil ha oppmerksomhet![emoji849]

Jeg blir litt satt ut av reaksjonen deres jeg... Det er trist at noen føler de må få utløp for følelsene på fb på den måten, uavhengig av om det er kun for å få oppmerksomhet eller at de faktisk er reellt deprimerte. At folk som leser deres status reagerer som det dere gjør her, synes jeg er enda mer trist. Kanskje de ikke vet om en bedre måte å rekke ut ei hånd på? De trenger hjelp, uavhengig årsak, at man da kan dømme dem for at de ikke har det bra, er helt hårreisende...

Jeg blir litt satt ut av reaksjonen deres jeg... Det er trist at noen føler de må få utløp for følelsene på fb på den måten, uavhengig av om det er kun for å få oppmerksomhet eller at de faktisk er reellt deprimerte. At folk som leser deres status reagerer som det dere gjør her, synes jeg er enda mer trist. Kanskje de ikke vet om en bedre måte å rekke ut ei hånd på? De trenger hjelp, uavhengig årsak, at man da kan dømme dem for at de ikke har det bra, er helt hårreisende...
Det må du gjerne synes, så får vi bare være uenigf
Jeg dømmer ikke fordi de ikke har det bra for å ha sagt det med enganh,

Da var vinterbuksen til kb i boks, bare hansker igjen da men de blir nok et problem

Godt med alt som er gjort :) LA sin vinterbukse for neste år kjøpte jeg på Cubus til 100,- :)

Jeg hørte en gang på ett foredrag, at folk som virkelig vil ta livet av seg ikke sier det til noen... de gjør det i stillhet.. de som skriver det/sier det gjør det for oppmerksomhet. Om det er tilfelle aner jeg ikke...

Jeg hørte en gang på ett foredrag, at folk som virkelig vil ta livet av seg ikke sier det til noen... de gjør det i stillhet.. de som skriver det/sier det gjør det for oppmerksomhet. Om det er tilfelle aner jeg ikke...
Har i grunn hørt det samme å det stemmer med rlerfaring

Det må du gjerne synes, så får vi bare være uenigf
Jeg dømmer ikke fordi de ikke har det bra for å ha sagt det med enganh,

Yes, ingen tvil om at vi er enige om å være uenige. ;) Men dersom du ikke dømmer dem for at de ikke har det bra, ja - dømmer du måten dem uttrykker seg på? Kanskje er det nettopp det at dem ikke har det bra, at dem gjør det på den måten, og ettersom du ikke liker måten det blir gjort på, så dømmer du jo indirekte at dem ikke har det bra? Men det er helt greit, folk er forskjellige og reagerer forskjellig. :)

Back
Topp