Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh du sa det så mye bedre enn megDet er forskjell på folk[emoji6] et reelt rop om hjelp er ikke idiotisk, men folk som lager slike statuser for å få medlidenhet og oppmerksomhet synes jeg er tullete!! Man skal ikke kødde med slikt, en status på Facebook leses av mange, og familie/venner kan bli redde[emoji20]
Da var vinterbuksen til kb i boks, bare hansker igjen da men de blir nok et problem
Vis vedlegget 220119 Siste som ble ferdig
Det er forskjell på folk[emoji6] et reelt rop om hjelp er ikke idiotisk, men folk som lager slike statuser for å få medlidenhet og oppmerksomhet synes jeg er tullete!! Man skal ikke kødde med slikt, en status på Facebook leses av mange, og familie/venner kan bli redde[emoji20]
Kan like gjerne kjøpe når det er salgDu er som alltid ute i god tid[emoji2]
Den er i grunn litt her og. Går bare i sokker og småting. Men men produserer jo noeSå flink du er! Uff, skulle ønske jeg ikke hadde strikketørke...
Snart middag i heimen, så må vel få hjem kb
Vi skal spise pizzaHva spiste dere idag??[emoji4]
Den er i grunn litt her og. Går bare i sokker og småting. Men men produserer jo noe![]()
Hva kunne du tenkt å fått strikket?om tørken forsvinnerSkulle gitt mye for å ha orket å strikke én omgang i det minste. Mange ufo´er her, blir ikke produsert noe som helst.![]()
Hva kunne du tenkt å fått strikket?om tørken forsvinner![]()
Absolutt en god start det syns jegJa, men som sagt så tisser hun på potten hver gang vi bytter bleie. Tenker det er en god start![]()
Hva er greia med å legge ut statuser på fb hvor det ser ut som man vil ta sitt eget liv?
Gjør de det eller er det oppmerksomhet de vil ha?
Mannen som sjekket deg kanskje?? [emoji13]
Da var vinterbuksen til kb i boks, bare hansker igjen da men de blir nok et problem
Uff da.Plages med allergi selv på sommeren og synes det er noe herk.Tett i nesa,klør i øyne og hals.Får du medisiner for allergien din da?
Min vil kun ha reflexHansker er et kapittel i seg selv. 150kr for så å bli borte første dagen på skolen. Poff. Kunne egentlig ha kastet pengene[emoji13]
Hva har jeg da IKKE kunne ha tenkt meg å ha strikket når tørken går over?Lyst til å strikke en Mariusgenser til mannen. Og en ny til meg selv.
Kunne ha tenkt meg å ha blitt god på å strikke strømper/sokker, er så mye lekkert! I tillegg vil jeg bli dreven på å strikke fletter, men ser så vanskelig ut... Er du god på det? Hva liker du best å strikke?