Oppdatering på bleiefronten:
Frøkna våknet nå etter å ha sovet siden 1900. Med TØRR bleie![]()
![]()
Oi, så bra!![emoji2][emoji2] hun er virkelig på gang med bleieslutt!!
Her var alle gutta trege....rundt 4 år[emoji849]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oppdatering på bleiefronten:
Frøkna våknet nå etter å ha sovet siden 1900. Med TØRR bleie![]()
![]()
En bitte liten bit.
Skal lage krem til kaken så fort oppvaskmaskinen er ferdig slik at jeg får vispene, så blir også litt kake i kveld![]()
God morgen. Idag ser jeg rosa elefanter[emoji208][emoji208][emoji208]
Ble koko først
Hu sto opp halv 10 sa mannen. Hu sliter litt med å finne roen, men i går kveld var det nok bare hu som tulla. For når jeg gikk opp hadde hu tydligvis gjemt en ds under dyna.... Ikke rart man ikke er trøtt når man spiller liksom [emoji23] Apparater er gjemt høyt oppi taket hvor hu ikke får tak i de. Forbud nå så. Men hu sovna innen 5 min var gått etter jeg tok den [emoji23]Uff da, sliter hun med å sovne?[emoji4]
Sov kanskje lenge idag da?
En god del gjør nok det.Ja jeg sår inne[emoji4] så krysser vi fingre for at de spirer!
Det fkommer helt an på hvilke type sjokoladepålegg det er og helst uten bananDet beste som finnes: skive med Sjokade pålegg og banan [emoji1319][emoji1319][emoji1319]
Det fkommer helt an på hvilke type sjokoladepålegg det er og helst uten banan![]()
Når er det 5-mila begynner?
Er ikke så glad i banan.Haha! Men da blir det jo ikke det samme [emoji23]
Er ikke så glad i banan.
Hvilke type sjokoladepålegg?
Når står din opp?Gleder meg til det blir sånn her i huset![]()
Sjokoladepålegg og banan??Det beste som finnes: skive med Sjokade pålegg og banan [emoji1319][emoji1319][emoji1319]
Jo takkGod bedring[emoji23]
Det er det beste![]()
Denne!
Syns den er alt for søt.
Foretrekker denne
![]()
Når står din opp?