Har du sovet godt da?Har sovet lite i natt men er overraskende våken og opplagt [emoji23] [emoji23] [emoji23]Trøøøøøøt[emoji42][emoji42][emoji42][emoji42][emoji42]
Men har ingen grunn til det. Har sovet siden halv 12[emoji53]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du sovet godt da?Har sovet lite i natt men er overraskende våken og opplagt [emoji23] [emoji23] [emoji23]Trøøøøøøt[emoji42][emoji42][emoji42][emoji42][emoji42]
Men har ingen grunn til det. Har sovet siden halv 12[emoji53]
Oppdatering på bleiefronten:
Frøkna våknet nå etter å ha sovet siden 1900. Med TØRR bleie![]()
![]()
God morgenGod morgen![]()
God morgen. Idag ser jeg rosa elefanter[emoji208][emoji208][emoji208]
God morgenGod morgen alle
Sitter og venter på kaffen min mens resten av gjengen fortsatt sover her
Håper alle har sovet godt
Ha en fin dagGod morgenher endte date nighten med en skrekkfilm og så sovnet vi rimelig for etterpå begge to
i dag var det mannen sin tur å sove lenge
så her sitter jeg med snuppa og ser Barne-TV.
Var det første jeg også tenkteEr ikke det sånn som fulle mennesker liksom ser?? [emoji23][emoji23]
Må det, og har da mye som skal gjøres så håper småen er enig i at jeg skal gjøre mer enn å bære på han![]()
Ha en fin dag
Kjempeflink
Er sååå stolt av henne ♡
Min mann sto opp fra dag 5, annenhver dag i helgeneÅh, jeg gleder meg til minste blir så stor at jeg kan gi han til mannen på morgenen. Så han sover lenge, i dag og
Mens største ser på nettbrett og minste er på jakt etter ledninger.
Hahaha, ja løk er jo bare helt fantastiskHun har hostet 1 gang på 4 timer. Mannen mener forsatt hun ble frisk av seg selv, men han vil ikke fjerne løken for å finne ut av det
![]()
Skjønner jeg godt du erJoda, men har blitt litt mer nervøs for henne etter lillebror. Godt for henne å sove lengre, men det kribler i kroppen min
Jeksler kan nok være litt plagsomme ja. Er en stund siden frøkna fikk, men hun har fått alle tenner før 2-årsjekslene. Har vel egentlig merket hjørnetenna best. Hvilken jeksel får hun nå da?![]()
Var det første jeg også tenkte![]()
Sov godt alle sammen
Nå skal hodet mitt hviles litt![]()
Sitter og lurer på når min eldste egentlig har bursdag..
Ble koko førstHåper du la deg, vil ikke at du skal bli koko[emoji12]
God morgen
Minr sovet fortsatt
Så flink jenteOppdatering på bleiefronten:
Frøkna våknet nå etter å ha sovet siden 1900. Med TØRR bleie![]()
![]()
God kveld! Jeg har boltra meg ned i stolen min med godis nok til å doble magestørrelsen min. Noe som sier litt, begynt å bli stor nok nå [emoji14]