♫ Skravletråd Mars ♫

God morgen :) her endte date nighten med en skrekkfilm og så sovnet vi rimelig for etterpå begge to :) i dag var det mannen sin tur å sove lenge :) så her sitter jeg med snuppa og ser Barne-TV.

God morgen :) her endte date nighten med en skrekkfilm og så sovnet vi rimelig for etterpå begge to :) i dag var det mannen sin tur å sove lenge :) så her sitter jeg med snuppa og ser Barne-TV.
Er mannens tur her også i dag, så jeg er oppe med de minste.
En ser på barneTV, en pusler puslespill

Er mannens tur her også i dag, så jeg er oppe med de minste.
En ser på barneTV, en pusler puslespill
Åh, jeg gleder meg til minste blir så stor at jeg kan gi han til mannen på morgenen. Så han sover lenge, i dag og :p
Mens største ser på nettbrett og minste er på jakt etter ledninger.

Åh, jeg gleder meg til minste blir så stor at jeg kan gi han til mannen på morgenen. Så han sover lenge, i dag og :p
Mens største ser på nettbrett og minste er på jakt etter ledninger.

Hvor gammel er mini da? Her sto mannen opp med snuppa selv når hun var liten. Jeg ammet når hun våknet, så sovnet jeg igjen og han sto opp :)

God morgen :)

Åååå... kaffe hørtes ut som en god plan :)
Ikke helt feil :D

Hm...frøkna sover fortsatt, så jeg sitter her nervøs og får lyst å gå og sjekke at hun puster :o men vil jo ikke vekke henne, og jeg hørte henne for 30 min siden...

Hvor gammel er mini da? Her sto mannen opp med snuppa selv når hun var liten. Jeg ammet når hun våknet, så sovnet jeg igjen og han sto opp :)
Han er snart 8 mnd. Men han nekter å spise om han er med pappaen.. Også er han tidenes mamma gutt. Og det har egentlig vært helt greit, men nå er det på tide å godta pappaen. Så neste helg tror jeg at jeg skal si at nå får de 2 begynne å øve seg å være alene sammen. Så kan jeg ligge å sove litt:p

Ikke helt feil :D

Hm...frøkna sover fortsatt, så jeg sitter her nervøs og får lyst å gå og sjekke at hun puster :o men vil jo ikke vekke henne, og jeg hørte henne for 30 min siden...

Så deilig :) her har snuppa vært mye våken i natt. Oppdaget i går kveld at hun har en stor jeksel på gang stakkars... så tror den plager henne mye.

Så deilig :) her har snuppa vært mye våken i natt. Oppdaget i går kveld at hun har en stor jeksel på gang stakkars... så tror den plager henne mye.
Joda, men har blitt litt mer nervøs for henne etter lillebror. Godt for henne å sove lengre, men det kribler i kroppen min :o

Jeksler kan nok være litt plagsomme ja. Er en stund siden frøkna fikk, men hun har fått alle tenner før 2-årsjekslene. Har vel egentlig merket hjørnetenna best. Hvilken jeksel får hun nå da? :)

Joda, men har blitt litt mer nervøs for henne etter lillebror. Godt for henne å sove lengre, men det kribler i kroppen min :o

Jeksler kan nok være litt plagsomme ja. Er en stund siden frøkna fikk, men hun har fått alle tenner før 2-årsjekslene. Har vel egentlig merket hjørnetenna best. Hvilken jeksel får hun nå da? :)

Er helt bakerst, oppe. Er det en 2 års jeksel kanskje?

Er helt bakerst, oppe. Er det en 2 års jeksel kanskje?
Ikke umulig det. Ikke ved siden av hjørnetenna, men lengre bak? :) Like greit å bli ferdige med dem og.

Vi ville ikke klart oss uten :P
Trodde jeg også at skulle bli hardt da vi flyttet og ikke lenger har den. Men faktisk. Vi lever fint med boomerang i stedet. I starten var det dog tøft, og særlig pga at Disney junior treffer en ung aldersgruppe bra. Bedre enn boomerang på de minste.

Back
Topp