God morgen![]()
God morgen
God morgen alle
Sitter og venter på kaffen min mens resten av gjengen fortsatt sover her![]()
Håper alle har sovet godt
Åååå... kaffe hørtes ut som en god plan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen![]()
God morgen alle
Sitter og venter på kaffen min mens resten av gjengen fortsatt sover her![]()
Håper alle har sovet godt
To ganger mener jeg[emoji4] vår og sommer..
Er mannens tur her også i dag, så jeg er oppe med de minste.God morgenher endte date nighten med en skrekkfilm og så sovnet vi rimelig for etterpå begge to
i dag var det mannen sin tur å sove lenge
så her sitter jeg med snuppa og ser Barne-TV.
God morgenher endte date nighten med en skrekkfilm og så sovnet vi rimelig for etterpå begge to
i dag var det mannen sin tur å sove lenge
så her sitter jeg med snuppa og ser Barne-TV.
Åh, jeg gleder meg til minste blir så stor at jeg kan gi han til mannen på morgenen. Så han sover lenge, i dag ogEr mannens tur her også i dag, så jeg er oppe med de minste.
En ser på barneTV, en pusler puslespill
Har ikke minsten din blitt en rundt 8 måneder?Åh, jeg gleder meg til minste blir så stor at jeg kan gi han til mannen på morgenen. Så han sover lenge, i dag og
Mens største ser på nettbrett og minste er på jakt etter ledninger.
Åh, jeg gleder meg til minste blir så stor at jeg kan gi han til mannen på morgenen. Så han sover lenge, i dag og
Mens største ser på nettbrett og minste er på jakt etter ledninger.
Er mannens tur her også i dag, så jeg er oppe med de minste.
En ser på barneTV, en pusler puslespill
Her er det ingen som liker den så vi byttet til Disney JuniorHurra for Jakarta (er det ikke det den heter?) på NRK!
Ikke helt feilGod morgen
Åååå... kaffe hørtes ut som en god plan![]()
Jo han er det. Så skulle tro det. Men han nekter å spise om det er pappaen som er med han. Også blir det bare grining. Men de må begynne å øve seg til jeg begynner å jobbe igjen. Så da bør jo en helgemorgen være en fin startHar ikke minsten din blitt en rundt 8 måneder?
Da bør vel pappaen kunne ta han en av morgnene i helgen
Han er snart 8 mnd. Men han nekter å spise om han er med pappaen.. Også er han tidenes mamma gutt. Og det har egentlig vært helt greit, men nå er det på tide å godta pappaen. Så neste helg tror jeg at jeg skal si at nå får de 2 begynne å øve seg å være alene sammen. Så kan jeg ligge å sove littHvor gammel er mini da? Her sto mannen opp med snuppa selv når hun var liten. Jeg ammet når hun våknet, så sovnet jeg igjen og han sto opp![]()
Her er det ingen som liker den så vi byttet til Disney Junior
Ikke helt feil
Hm...frøkna sover fortsatt, så jeg sitter her nervøs og får lyst å gå og sjekke at hun pustermen vil jo ikke vekke henne, og jeg hørte henne for 30 min siden...
Vi ville ikke klart oss utenAha! Den kanalen har ikke vi dessverre.
Joda, men har blitt litt mer nervøs for henne etter lillebror. Godt for henne å sove lengre, men det kribler i kroppen minSå deiligher har snuppa vært mye våken i natt. Oppdaget i går kveld at hun har en stor jeksel på gang stakkars... så tror den plager henne mye.
Vi ville ikke klart oss uten![]()
Joda, men har blitt litt mer nervøs for henne etter lillebror. Godt for henne å sove lengre, men det kribler i kroppen min
Jeksler kan nok være litt plagsomme ja. Er en stund siden frøkna fikk, men hun har fått alle tenner før 2-årsjekslene. Har vel egentlig merket hjørnetenna best. Hvilken jeksel får hun nå da?![]()
Ikke umulig det. Ikke ved siden av hjørnetenna, men lengre bak?Er helt bakerst, oppe. Er det en 2 års jeksel kanskje?
Trodde jeg også at skulle bli hardt da vi flyttet og ikke lenger har den. Men faktisk. Vi lever fint med boomerang i stedet. I starten var det dog tøft, og særlig pga at Disney junior treffer en ung aldersgruppe bra. Bedre enn boomerang på de minste.Vi ville ikke klart oss uten![]()