>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Ja, jeg er veldig heldig, er kun litt trøtt dagen derpåLucky you, jeg blir fyllesyk bare av å se på en øl[emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jeg er veldig heldig, er kun litt trøtt dagen derpåLucky you, jeg blir fyllesyk bare av å se på en øl[emoji23]
Vi er foreldre til 3 skjønne "små".
Vi begge er i full jobb.
For en av oss er det en krevende jobb med tidvis en del reising
Pendling, trafikk, klarer vi å spise middag før barneTV i dag?
Trening og ukeshandel.
Husarbeid....
Og midt oppi alt dette skal forholdet pleies...
Ja vi har satt av fast tid til å være kjærester![]()
Du kan godt få hodepinen min [emoji14]Ja, jeg er veldig heldig, er kun litt trøtt dagen derpå![]()
Det hadde vert veldig gøy. Men kos dere masse på treff[emoji4][emoji4]
Høres ut som en plan. Kanskje vi tar en tur i sommerferien![]()
Blir 2018 baby fremskyndet til 2017 baby nå da??[emoji12]
Kos dere med date night[emoji4][emoji4]
Lager noe god mat, forrige helg hadde vi gratinerte blåskjell med blåmuggost, litt vin, film på TV'n, en armkrok, prater, nyter hverandres selskap, henter energi fra hverandre..Blir inspirer jeghva gjør dere på date night da?
Ellers takk [emoji56] Sliter nok med kronisk hodepine og migrene. Så de få dagene hodet er i orden skal jeg nyte [emoji178]Du kan godt få hodepinen min [emoji14]
Er ikke pga alkohol da
Så gøyDa har vi nytt hus å vise fremvelkommen skal dere være
![]()
Huff daEllers takk [emoji56] Sliter nok med kronisk hodepine og migrene. Så de få dagene hodet er i orden skal jeg nyte [emoji178]
Masse god bedring da! Hodepine er noe skikkelig hærk! [emoji178]
Ha en fin kveld søta ❤Dere får ha en fin lørdagskveldfor sliten te å orke å skravle i dag kjenner jeg, så får komme sterkere tilbake en annen dag
![]()
Uff neiHuff da
Da er nok verre enn jeg er nå og da. Har sjelden hodepine ellers, men tror ikke immunforsvaret mitt er helt på topp for tida.
Sov godt, her er ikke eldste i seng en gangBlir snart koko så nå vurderer jeg å legge meg
Haha! Har en desember gutt fra før, likte bedre sommer babyså nei, vi vet hvordan vi skal beskytte oss [emoji23][emoji23]
Ikke min er i seng hellerSov godt, her er ikke eldste i seng en gang
Så gøynår flytter dere?
Det betyr bare at du må øve![]()
Mannfolk[emoji854]
Håper han tar til vett snart. Og at bekkenet mirakuløst blir frisk etter manuellterapi timen[emoji4]