>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Det hørtes nydelig ut [emoji7]Langtidsstekt svin indrefile (først brunen og så inn i ovnen på 100 grader), fløtesaus, stekte babygulrøtter og blomkålbuketter og ertepure
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det hørtes nydelig ut [emoji7]Langtidsstekt svin indrefile (først brunen og så inn i ovnen på 100 grader), fløtesaus, stekte babygulrøtter og blomkålbuketter og ertepure
Vi har date på fredager (hadde på også lørdager før, men nå er eldste med), men jeg var ikke hjemme i går kveld
Orka ikke lese gjennom de siste 40 sidene som på magisk vis har kommet her [emoji23]
Festen var riktig så gøy. Skikkelig jentefest med leker og 90tallsmusikk [emoji7] Og jeg som løp i høyhæla støvletter etter en buss kl 2 i natt da [emoji23]
Også ble jeg litt bilsyk, så trodde jeg var på min busslomme, men gikk av en for tidlig. Jaja [emoji14] Ekstra mosjon.
Vekkerklokka var på 0830. Da kom farmora med unga. Så mannen tilbydde seg å stå opp og jeg sove videre. Så sto ikke opp før nesten 12 [emoji7]
Da var det å kle oss og kjøre tur. Turen havna 5 mil borte og vi kjøpte thai mat som brant ned halsen [emoji7][emoji7] Eeelsker sterk mat!
Ellers er dagen gått i fisken og idioten. Nå gikk alle de 3 i familien å la seg. Så nå fikk jeg litt tid til å sitte her igjen.
Håper dere har en fin helg til nå [emoji1]
Tro med, det var detDet hørtes nydelig ut [emoji7]
Namnam. Høres veldig godt utLangtidsstekt svin indrefile (først brunen og så inn i ovnen på 100 grader), fløtesaus, stekte babygulrøtter og blomkålbuketter og ertepure
På en søndag når vi skal tidlig på jobb dagen etter og jeg skal trene??Må ta den igjen i morgen da![]()
Veeeldig flink ♡Det tror jeg påflinke mannen din
![]()
Var ikke så ille det altså [emoji23] Er bare snakk om gjerne 500 m ekstra å gå [emoji14]Høres Ut som du hadde en artig kveld. Lever lenge på en slik en.
Kanskje ikke fult så gøy å gå av buss stopp for tidlig[emoji23]
Vert fyllesyk idag da?
Haha! Kanskje du vil henge med meg og Syn på torsdag formiddag forresten?
På en søndag når vi skal tidlig på jobb dagen etter og jeg skal trene??
En uke uten date går helt fint, er ikke så ofte det skjer
Medium eller well done?
Veeeldig flink ♡
Har dessverre jobbmen hadde vert gøy å treffe på dere en gang. Kjent hverandre lenge?
Takk som spør forresten[emoji4]
Date nightvin, god mat, mannen min [emoji173][emoji173][emoji173]
Å husker det selv når jeg var like gammel.Stor stas og få sin første skolesekk [emoji16]Har en utrolig stolt liten jente som har fått sin første skolesekk![]()
Var ikke så ille det altså [emoji23] Er bare snakk om gjerne 500 m ekstra å gå [emoji14]
Ikke fyllesyk jeg nei, blir aldri detEn gode jeg har [emoji14] Søstra mi derimot var ikke god i dag [emoji23] Fikk en herlig snap av hu på do med bøtta i fanget [emoji85] Regner med det er ei stund til neste gang for hu [emoji14]
Høres ut som en plan. Kanskje vi tar en tur i sommerferienDere får komme hitså får mannene vår lage mat
![]()
Aldri møttes førkanskje vi må få til ett kvelds treff
![]()
Vi er foreldre til 3 skjønne "små".Flinke dere er til å pleie forholdet![]()