♫ Skravletråd Mars ♫

Orka ikke lese gjennom de siste 40 sidene som på magisk vis har kommet her [emoji23]

Festen var riktig så gøy. Skikkelig jentefest med leker og 90tallsmusikk [emoji7] Og jeg som løp i høyhæla støvletter etter en buss kl 2 i natt da [emoji23]

Også ble jeg litt bilsyk, så trodde jeg var på min busslomme, men gikk av en for tidlig. Jaja [emoji14] Ekstra mosjon.

Vekkerklokka var på 0830. Da kom farmora med unga. Så mannen tilbydde seg å stå opp og jeg sove videre. Så sto ikke opp før nesten 12 [emoji7]

Da var det å kle oss og kjøre tur. Turen havna 5 mil borte og vi kjøpte thai mat som brant ned halsen [emoji7][emoji7] Eeelsker sterk mat!

Ellers er dagen gått i fisken og idioten. Nå gikk alle de 3 i familien å la seg. Så nå fikk jeg litt tid til å sitte her igjen.

Håper dere har en fin helg til nå [emoji1]

Høres Ut som du hadde en artig kveld. Lever lenge på en slik en.
Kanskje ikke fult så gøy å gå av buss stopp for tidlig[emoji23]

Vert fyllesyk idag da?

Langtidsstekt svin indrefile (først brunen og så inn i ovnen på 100 grader), fløtesaus, stekte babygulrøtter og blomkålbuketter og ertepure
Namnam. Høres veldig godt ut :D
Her ble det en kvart grandis i dag...hehe
Orker ikke så mye mat om dagen pga sykdom, så ble fromasj som hovedrett. Smelter litt mer på tunga :)

Høres Ut som du hadde en artig kveld. Lever lenge på en slik en.
Kanskje ikke fult så gøy å gå av buss stopp for tidlig[emoji23]

Vert fyllesyk idag da?
Var ikke så ille det altså [emoji23] Er bare snakk om gjerne 500 m ekstra å gå [emoji14]

Ikke fyllesyk jeg nei, blir aldri det :D En gode jeg har [emoji14] Søstra mi derimot var ikke god i dag [emoji23] Fikk en herlig snap av hu på do med bøtta i fanget [emoji85] Regner med det er ei stund til neste gang for hu [emoji14]

Var ikke så ille det altså [emoji23] Er bare snakk om gjerne 500 m ekstra å gå [emoji14]

Ikke fyllesyk jeg nei, blir aldri det :D En gode jeg har [emoji14] Søstra mi derimot var ikke god i dag [emoji23] Fikk en herlig snap av hu på do med bøtta i fanget [emoji85] Regner med det er ei stund til neste gang for hu [emoji14]

Lucky you, jeg blir fyllesyk bare av å se på en øl[emoji23]

Flinke dere er til å pleie forholdet :)
Vi er foreldre til 3 skjønne "små".
Vi begge er i full jobb.
For en av oss er det en krevende jobb med tidvis en del reising
Pendling, trafikk, klarer vi å spise middag før barneTV i dag?
Trening og ukeshandel.
Husarbeid....

Og midt oppi alt dette skal forholdet pleies...
Ja vi har satt av fast tid til å være kjærester :)

Back
Topp