Ikke i bruk
Forumet er livet
Hva da hva da hva da??Nei, men her hjemme gjør det [emoji23][emoji23][emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva da hva da hva da??Nei, men her hjemme gjør det [emoji23][emoji23][emoji23]
Er helgen førStemmer... du har vell nevnt noe om det før ja![]()
Heldig du er daAkkurat inntatt en nydelig forrettmannen er i slaget i kveld. Nå lager han skrei som blir hovedrett. Til dessert blir det sjokolade fondant [emoji173][emoji173]
Største har hostet i over en uke, og på torsdag ble det mye verre. Og ingenting har hjulpet. Vi har alle sover dårlig, for hun har hostet masse om natten. Så i går søkte jeg hos min gode venn Google, og kom over løk trikset, og tenkte dette skal jeg prøve. Samboeren så på meg som om jeg var gal, og ristet på hodet, for aldri i verden om det kom til å funke.
Så når største lå seg i dag, delte jeg en gul løk i 4, og lå på rommet hennes. (Syntes litt synd på hun og mannen som måtte ligge i den lukten, men bare litt) Også hørte jeg at hun hostet forsatt litt, men mye mindre enn i går. Og kl 18.30 var jenten sovnet, og har ikke kommet ett host siden! Samboeren min sier jo selvfølgelig at det er fordi hun plutselig begynner å bli bedre, men altså jenten har hostet kjempe masse i hele dag, og har hatt feber. Jeg tror det er løken, så får han tro hva han vil
Hurraforkjerringråd
![]()
Ehlo selges mange steder, jeg kjøpte på HagelandHvor er den kjøpt?[emoji4]
Hva da hva da hva da??
Heldig du er da
Her ble det en kvart grandiosa på megmen jordbærfromasj til dessert senere da
![]()
HerligRomantisk kveldmin kjære lager 3 retters middag. Øl og vin... ja, kan føre til hva som helst det da [emoji23]
Nå klarte ikke jeg å holde en hemmelighet lenger iallefall.. Katta ut av sekken.. Se egen tråd![]()
Hahaha. Så gøy. Hadde egentlig aldri trodd det skulle virkeHaha! Husker moren til en venninde gjorde det når vi var små [emoji23]
Hjemmelaget jaJordbærfromasj! Nam [emoji173] hjemmelaget?
Hahaha. Så gøy. Hadde egentlig aldri trodd det skulle virkeMen gjør vist det. Også lukter det godt her nå
![]()
Hjemmelaget jagleder meg
Han måtte jo lage noe etter all praten her om fromasj [emoji14]
Var litt ironisk mentGodt? Liker ikke løk lukt [emoji849] men smaken av løk i mat er godt![]()

Det skal jeg gjøreDu får poste bilde [emoji1319]
Var litt ironisk mentEr glad det er samboerne som skal sove inne hos henne i natt, og ikke jeg
Og jo lengre den ligger ute oppdelt, jo verre lukter det
![]()