Takk for detVelkommen hjem![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for detVelkommen hjem![]()
Mhm. Ikke lysten på sentrum da?Javi må jo få det til!
Hadde aldri klart meg med bare to parHehe jaselv gubben har fire ganger så mye sko som meg
![]()
Jo takkKos dere
Pakke ut
Vaske klær
+++
Juli er også fin da hvis ikkeJa. Håper der blir august denne gangen![]()
Herlig hihiUtelek! Endelig sol [emoji274]
Mhm. Ikke lysten på sentrum da?![]()
Mhm blir jo detJo takkahh blir fort en del å vaske
Ja det tror jeg passer i grunnJeg kan ta toget inn jotorsdag skal jeg til lege i byen klokken 9. Kan du om formiddagen da?
Jeg og har bare 2 par sko, og begge er joggeskoImponerendejeg har 2 par sko. Og thats it
hahha
Hadde aldri klart meg med bare to par
Juli er også fin da hvis ikke
Jeg og har bare 2 par sko, og begge er joggeskoog ett par støvler.
Gått med joggesko eller støvler hele vinteren. Bra det nesten aldri er snø her.
Hehe, nei har alt jeg trenger. Er jo bare å hive strikke sokker oppi om det blir veldig kaldtHihi da trenger man jo ikke flere
Selv om jeg burde hatt både støvler og vintersko. Men har ikke tatt meg råd til det endajeg bor i nord norge. Enormt med snø og når varmen kommer blir det vått og atter vått
![]()
Eller så må jeg låne av min søster, men er ikke ofte jeg får lov til detJau. Så, håååper virkelig..!Uff så kjipt da
Hehe, nei har alt jeg trenger. Er jo bare å hive strikke sokker oppi om det blir veldig kaldt![]()
Ja, da hadde det kanskje vært greit med både støvler og vintersko! Bor i Bergen, og hadde ikke klart meg uten støvler. Så det tok jeg med råd til når største var liten. Men vintersko er dyrt, og ganske unødvendig når vi har snø 2 dager i året![]()
Eneste er at det hadde vært greit med ett par med litt finere sko, for om jeg skal noe tropper jeg opp i joggeskoEller så må jeg låne av min søster, men er ikke ofte jeg får lov til det
![]()
Vet faktisk ikke , mindre enn for ett pr siden for da kastet jeg mellom 50 til 100 parHvor mange har du da?
Skjønner detJo jenta vi ble jo juli barn så fin måned absolutthåper bare på terminunge
![]()