Hva slags kake?Jeg er alene hjemme med gutta idag, og de ønsker å bake kake[emoji2] så da blir det vel det... du da?[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva slags kake?Jeg er alene hjemme med gutta idag, og de ønsker å bake kake[emoji2] så da blir det vel det... du da?[emoji4]
Kos dere på hyttaNår jeg får dratt meg opp, skal vinpakke i bilen og kjøre til hytta til svigerfar. Der blir det kose dag idag. Mannfolka skal hogge ved, og jeg skal se til barna![]()
Vi leide gjennom canal digital. Og det er vell cmore?
Kan vertfall anbefales![]()
Imponerende!Er det mulig?!?
![]()
Sovet som en steinGod morgen
Har alle sover godt?
Åh gleder meg til å holde baby igjen jeg igsåGod morgen.
Så utrolig flinke dere har vært til å skravle hittil denne måneden
Jeg som nesten ikke har hatt tid til å være med.
Var forresten og holdt en 6 uker gammel baby i går (som gulpet på skulderen min), så koselig
Ahh skjønner. Synd . Hmm neste uke da kanskje![]()
Takk det sammeHåper alle får en super lørdag!![emoji2]
Åh skal du, så koselig
Slenger tre unger i bilen og drar på shopping jeg. Vinterstøvlene ("cherrox", bare at hennes er dock boots) til mellomste er lekk. Litt for mye av den kalde årstiden igjen til å være uten. Særlig med fjelltur neste uke hvor de skal ha et par vintetsko eller støvler på beina og et par i sekken
Lykke til på shoppingSlenger tre unger i bilen og drar på shopping jeg. Vinterstøvlene ("cherrox", bare at hennes er dock boots) til mellomste er lekk. Litt for mye av den kalde årstiden igjen til å være uten. Særlig med fjelltur neste uke hvor de skal ha et par vintetsko eller støvler på beina og et par i sekken
Det var det
Landet på gardeermoen litt over 21 i går
PAkke ut
Vaske klær
Ja hjalp å drikkr myeSå deilig da![emoji2]
Enn så lenge slappet mest av,sett den gode dinosaur. Skal på senter for lunsj etterhvert og på europris. Så blir det utelek. Dere da?
Kos dereEnn så lenge slappet mest av,sett den gode dinosaur. Skal på senter for lunsj etterhvert og på europris. Så blir det utelek. Dere da?
August er fin mnd å få baby i
Blir nok brq detJaable lei av å vente på frieriet som alle kom da han trodde jeg ville ha "youtube-moment" og den dyre ringen. Så han drev å klødde seg i hodet og skjønte at dette ble så dyrt at det ble bare utsatt. Er jo ikke derfor jeg vil gifte meg
så da fridde jeg og vi tar en liten enkel seremoni på tinghuset og middag etterpå
![]()
He he samme herDet verste jeg vet etter en ferie [emoji23]