Gikk over heldigvid
Så deilig da![emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gikk over heldigvid
Slenger tre unger i bilen og drar på shopping jeg. Vinterstøvlene ("cherrox", bare at hennes er dock boots) til mellomste er lekk. Litt for mye av den kalde årstiden igjen til å være uten. Særlig med fjelltur neste uke hvor de skal ha et par vintetsko eller støvler på beina og et par i sekken
Gjør detDa skal det testes ut neste gang jeg er der[emoji1360]
Hva kjøpte du?Tacoen er i magen. Gaven til svigermor er i boks. Nå er det bare å slenge beina på bordet[emoji16]
Var det gøy?Vel. Impulsen lenge leve. Slenge meg i dusjen. Så ut på jentefest [emoji14] Haha. Kjøre unga til farmora si først da. Da ses vi nok i morgen [emoji7] Kos dere [emoji482]
Har sovet så godt med en baby som turner i sengenOg største, som ligger vegg i vegg, har hostet hele natten.
Kos dere på skoshoppingSlenger tre unger i bilen og drar på shopping jeg. Vinterstøvlene ("cherrox", bare at hennes er dock boots) til mellomste er lekk. Litt for mye av den kalde årstiden igjen til å være uten. Særlig med fjelltur neste uke hvor de skal ha et par vintetsko eller støvler på beina og et par i sekken
Det var detSiste dagen idag?[emoji4]
Satt på et flyHva skal dere i kveld da?
Oj bare 2Imponerendejeg har 2 par sko. Og thats it
hahha
August er fin mnd å få baby iHåper virkelig det11 august er terminen denne gangen
![]()
TakkHørtes slitsomt ut[emoji849] god bedring til største!
Ha ha såpass jaVil bare titte innom og si god lørdag! Her er det Datenight i sofakroken med rødvin og skriving av pakkeliste. God skravlings!
Edit: god fredag! Hehe rødvinen kjentes visst idet jeg skrev det
Uff så kjipt daVel, så fort vi får til, i alle fall. Råte i veggen, og kjenner jeg pappa rett (ham vi leier av), begynner han neppe fikse før sommeren - og bruker laaang tid. Selv, for å spare penger.
Baby kommer antagelig i juli, og det er ille nok å bo her nå, men.. Vil helst ikke ha inn nyfødt baby i dette.
Samboer har vært nesten konstant forkjølet i mange måneder (vi flyttet inn her i august).. Før det, sjeldent syk (.. Mer enn meg, men ikke hele tiden..). Så jeg mistenker dessverre massiv sopputbrudd. Gror i alle fall godt med sopp oppover vinduet...
God morgenGod morgen dere![]()
God morgen saraGod morgen ja.
Enn så lenge slappet mest av,sett den gode dinosaur. Skal på senter for lunsj etterhvert og på europris. Så blir det utelek. Dere da?God morgen
Planer for daagen?
PAkke utPlaner for dagen idag?
Te kte meg detSå det etterhvert[emoji1]
Vet det alleredeVi får se[emoji6]