♫ Skravletråd Mars ♫

Slenger tre unger i bilen og drar på shopping jeg. Vinterstøvlene ("cherrox", bare at hennes er dock boots) til mellomste er lekk. Litt for mye av den kalde årstiden igjen til å være uten. Særlig med fjelltur neste uke hvor de skal ha et par vintetsko eller støvler på beina og et par i sekken

Happy shopping![emoji2]

Slenger tre unger i bilen og drar på shopping jeg. Vinterstøvlene ("cherrox", bare at hennes er dock boots) til mellomste er lekk. Litt for mye av den kalde årstiden igjen til å være uten. Særlig med fjelltur neste uke hvor de skal ha et par vintetsko eller støvler på beina og et par i sekken
Kos dere på skoshopping ;)

Vel, så fort vi får til, i alle fall. Råte i veggen, og kjenner jeg pappa rett (ham vi leier av), begynner han neppe fikse før sommeren - og bruker laaang tid. Selv, for å spare penger.
Baby kommer antagelig i juli, og det er ille nok å bo her nå, men.. Vil helst ikke ha inn nyfødt baby i dette.
Samboer har vært nesten konstant forkjølet i mange måneder (vi flyttet inn her i august).. Før det, sjeldent syk (.. Mer enn meg, men ikke hele tiden..). Så jeg mistenker dessverre massiv sopputbrudd. Gror i alle fall godt med sopp oppover vinduet...
Uff så kjipt da

Back
Topp