Så har muligens guttungen migrene igjen. Hodepine, vondt bak et øye. Og kvalm
[emoji20] uff. God bedring til han
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så har muligens guttungen migrene igjen. Hodepine, vondt bak et øye. Og kvalm
[emoji20] uff. God bedring til han
Oi det høres kos ut! Elsker å stå slalåm!
Her har vi akkurat hatt middagsgjester. Mini er lagt. Jeg og mannen tar et glass rødvin imens vi skriver pakkeliste til Thailand![]()
akkurat nå forsvant han i en tlf så tar BV pause
![]()
Vil bare titte innom og si god lørdag! Her er det Datenight i sofakroken med rødvin og skriving av pakkeliste. God skravlings!
Edit: god fredag! Hehe rødvinen kjentes visst idet jeg skrev det
aldri hørt om![]()
Den var kjempe bra[emoji1360] sann historie om en oljeplattform der alt går alt
Nyt kvelden![]()
Spurte gubben om han hadde hørt om den. Han lyste opp og sa han hadde sååå lyst. Så vi må vel se denhar dere kjøpt eller vet du om den fins på netflix og lignende?
Fikk slalåm i fjor. Så fikk bare prøve noen få ganger. Har stått på snowboard før det.
Men nå som jentungen trenger hjelp med slalåm, må jeg også gå over til ski. Brett blir en så fastlåst til![]()
Den har jeg så lyst å se!Deepwater horison![]()
Den er helt ny. Så vi leide den![]()
Aaahmå sjekke om cmore eller viaplay har den til leie
![]()
Jeg gikk også over fra brett til ski. Ganske vanskelig! Men kult å mestre begge!
Hvorfor fort?Titter innom
Heihei! Prøvde oss på å søke husbanklån her om dagen.. Må komme oss ut av huset her, helst litt fort, så håååper veldig på at vi får det..![]()
Du kommer til deyNeida, ikke noe hast[emoji6]
Det går ikkeJeg tipper i løpet av mars[emoji12]
Oh yes er detGutter er moro det![emoji2]
Tror det jaGår det ann??[emoji23][emoji12]
Vel, så fort vi får til, i alle fall. Råte i veggen, og kjenner jeg pappa rett (ham vi leier av), begynner han neppe fikse før sommeren - og bruker laaang tid. Selv, for å spare penger.Hvorfor fort?
Vil bare titte innom og si god lørdag! Her er det Datenight i sofakroken med rødvin og skriving av pakkeliste. God skravlings!
Edit: god fredag! Hehe rødvinen kjentes visst idet jeg skrev det