♫ Skravletråd Mars ♫

Oi det høres kos ut! Elsker å stå slalåm!
Her har vi akkurat hatt middagsgjester. Mini er lagt. Jeg og mannen tar et glass rødvin imens vi skriver pakkeliste til Thailand :) :) akkurat nå forsvant han i en tlf så tar BV pause ;)

Fikk slalåm i fjor. Så fikk bare prøve noen få ganger. Har stått på snowboard før det.

Men nå som jentungen trenger hjelp med slalåm, må jeg også gå over til ski. Brett blir en så fastlåst til:P

Den var kjempe bra[emoji1360] sann historie om en oljeplattform der alt går alt

Spurte gubben om han hadde hørt om den. Han lyste opp og sa han hadde sååå lyst. Så vi må vel se den :p har dere kjøpt eller vet du om den fins på netflix og lignende?

Fikk slalåm i fjor. Så fikk bare prøve noen få ganger. Har stått på snowboard før det.

Men nå som jentungen trenger hjelp med slalåm, må jeg også gå over til ski. Brett blir en så fastlåst til:P

Jeg gikk også over fra brett til ski. Ganske vanskelig! Men kult å mestre begge!

Hvorfor fort?
Vel, så fort vi får til, i alle fall. Råte i veggen, og kjenner jeg pappa rett (ham vi leier av), begynner han neppe fikse før sommeren - og bruker laaang tid. Selv, for å spare penger.
Baby kommer antagelig i juli, og det er ille nok å bo her nå, men.. Vil helst ikke ha inn nyfødt baby i dette.
Samboer har vært nesten konstant forkjølet i mange måneder (vi flyttet inn her i august).. Før det, sjeldent syk (.. Mer enn meg, men ikke hele tiden..). Så jeg mistenker dessverre massiv sopputbrudd. Gror i alle fall godt med sopp oppover vinduet...

Vil bare titte innom og si god lørdag! Her er det Datenight i sofakroken med rødvin og skriving av pakkeliste. God skravlings!

Edit: god fredag! Hehe rødvinen kjentes visst idet jeg skrev det

Hørtes ut som om du hadde en koselig kveld[emoji2]
Når drar du?

Back
Topp