♫ Skravletråd Mars ♫

Vil bare titte innom og si god lørdag! Her er det Datenight i sofakroken med rødvin og skriving av pakkeliste. God skravlings!

Edit: god fredag! Hehe rødvinen kjentes visst idet jeg skrev det

Last edited:
Høres ut som en flott dag selv om jeg ikke skjønner en dritt av dette Pokemon greiene![emoji23]

Hehe, jeg liker fortsatt å spille sånn når jeg er ute på tur, og det er jeg jo med lillemor støtt og stadig. Så da koser meg med med motivasjon til å gå litt ekstra.

Da er det jo ikke noe tvil[emoji20]
God bedring til storebror![emoji173]

Føles ikke så mye tvil nei. Så spørs om vi skulle tatt det opp med legen, men vet ikke helt hva hun skal gjøre utover å stadfeste at det er det?

Han har lagt seg med bøtte ved senga nå og satser på å sove det av seg. Paraet tok brodden av hodepina så da er det bare kvalmen igjen.

Kjedelig om det er så mye å gjøre at det går utover dere andre da[emoji4]

akkurat nå er det avslutning av årsoppgjøret, revisor tidligere i uka og sånn, så jeg er spent videre.

Men det er ikke så ille som den forrige jobben. Han kom hjem til taco i dag. Han skal trolig spille fotballturnering i morgen. (derved sitter jeg alene med ungene, men det er nå så. Eldstemann skal være i kirken fra 15, så jeg har sagt jeg håper han er hjemme til å hente ham, for det er sånn 1930 eller noe sånn, og da har jeg yngste i drømmeland håper jeg.

Skulle lage noe kos til ungene... noe sier meg at jeg skulket faget "opplegging av rettene"....
9814dc7906b58642441e35c3a677f8fe.jpg

Back
Topp