Flere uten symptomer?

Masjfiretilfem :)

Flørter med forumet
Er 5+1 idag, men ingen symptomer. Litt øm i brystene. Og har litt brun utflod daglig. Jordmor sier det kommer av festeblødning, siden brunt blod er gammelt blod. Satser på at det stemmer :)

Er det flere som ikke har så mye symptomer enda?

Jeg har heller ikke så mange symptomer. Har ømme og tunge bryster, og har ett veldig temperament. Bortsett fra det merker jeg ikke stort.

Jeg har ingen symptomer enda utenom uteblitt mens og så kan jeg være litt småhissig;)
Venter spent på kvalmen :smiley-ashamed005

"Leta" litt etter symptomer i kveld ... :smiley-ashamed008

Det er så godt å høre at vi er flere som ikke kjenner så mye :) Sånn er det faktisk, ikke alle som får så mange symptomer. Men dette er nr tre og jeg innbiller meg at jeg hadde mer symptomer på de andre. Vel vel :)

Jeg er kun småuggen innimellom, ikke ømme bryster som i de to andre svangerskapene engang. Skikkelig rart

Har litt ømme bryster og noe murring. Men ellers ikke noe annet, er 4+5 i dag. Håper det kommer mer. Jeg har ikke helt kommet over mitt forrige svangerskap som endte i sa i desember. Så jeg håper det kommer mer symptomer snart, for jeg føler det er helt fjernt å være gravid nå

Har litt ømme bryster og noe murring. Men ellers ikke noe annet, er 4+5 i dag. Håper det kommer mer. Jeg har ikke helt kommet over mitt forrige svangerskap som endte i sa i desember. Så jeg håper det kommer mer symptomer snart, for jeg føler det er helt fjernt å være gravid nå
Trist å høre om sa.... :( ømme bryster og murring er jo gode tegn :) Klem.

Uke 5+1 har en del murring, ømme og tunge bryst og litt småkvalm. Er ikke så mye som skal til før jeg blir sliten. Men venter ennå på sikkelige gravid tegn:)

Jeg har også veldig lite symptomer. Tror derfor ikke helt at jeg er gravid ennå. Så gleder meg til TUL.

Har litt murringer/stikkinger/strekkinger i magen, og litt oppblåst. Ellers er jeg som jeg pleier, føler meg helt topp:) Men skulle ønske på en måte at jeg hadde flere symptomer.

Heller ikke mange symptomer her ennå, en liten smule ømt bryst egentlig. Så spent fremover å se hva som skjer. 4+4 idag.

e94fbcc8ab2143f03e4aad3b3acf2c48.jpg

Tok en ny test i dag for det er forsatt fjernt for meg at jeg er gravid. Nå er jeg ikke i tvil [emoji173]️[emoji173]️

e94fbcc8ab2143f03e4aad3b3acf2c48.jpg

Tok en ny test i dag for det er forsatt fjernt for meg at jeg er gravid. Nå er jeg ikke i tvil [emoji173]️[emoji173]️

Så fin farge på streken din[emoji5]
Samme tanken sitter jeg med og har ingen symptomer.. eneste er litt små murringer i magen og ømme pupper..
Tar test hver dag for å se at fargen blir mørkere for å være sikker på at det stemmer[emoji12]
12 dpo i dag og fargen er mye tydeligere i dag[emoji5]

517fbd248d478c2c9f63ab2a4aedc643.jpg

Så fin farge på streken din[emoji5]
Samme tanken sitter jeg med og har ingen symptomer.. eneste er litt små murringer i magen og ømme pupper..
Tar test hver dag for å se at fargen blir mørkere for å være sikker på at det stemmer[emoji12]
12 dpo i dag og fargen er mye tydeligere i dag[emoji5]

517fbd248d478c2c9f63ab2a4aedc643.jpg
Hihi takk [emoji4] nå er jeg 4+6 vel og merke hehe!

Back
Topp