Flere uten symptomer?

e94fbcc8ab2143f03e4aad3b3acf2c48.jpg


Tok en ny test i dag for det er forsatt fjernt for meg at jeg er gravid. Nå er jeg ikke i tvil [emoji173]️[emoji173]️
Grattis :) Så deilig.
 
Lite symptomer her og, men jeg hadde ikke allverdens i de to andre svangerskapene heller, verken første gangen (som gikk bra) eller andre gangen (MA). Svimmel, sulten og innimellom litt antydning til ligamentsmerter, men i det store og hele føler jeg meg ikke gravid i det hele tatt. [emoji53]
 
Ikke så mange symptomer her heller, 5+0 i dag. Litt stikkinger, murringer, ligamentsmerter og kvalme har det vært og så er jeg kjempetrøtt, men hadde jeg ikke visst at jeg var gravid så hadde ikke dette vært nok symptomer til at jeg hadde vært overbevist. Flere ganger om dagen tenker jeg at det jo ikke er noe som helst som tyder på at jeg er gravid. Kjenner etter kvalmen som var der konstant de andre gangene, men det er overhodet ikke noe sånt nå. Kvalmen ga seg et døgn før forrige SA, så blir bekymret hver gang jeg kommer på at jeg ikke merker noen symptomer, men nå skal det gå bra med oss alle! :D
 
Back
Topp