Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har bare hørt om det som massasjeolje og for vipper og bryn men..?Er ikke det lakser olje som brukes som avføringsmiddel? Tipper det er helst det du sksl unngå..
Det stod ingenting mer på flaska enn "Avoid in pregnancy"Er det samme https://no.m.wikipedia.org/wiki/Lakserolje [emoji5] men hva mer står det på enn at du skal unngå i graviditeten? Jeg tenker du ikke trenger være redd når det bare er litt på vipper og bryn [emoji5]
Skjønner. Nei slutta i dag da for å si det sånn. Uff.Det er ikke anbefalt å bruke denne under graviditet, men er OK å bruke på vipper og bryn for de som ammer [emoji1303]
Så rart! Jeg skulle også tro at det var greit når den brukes på kroppen og ikke inni. Har mest flere tipse om å smøre seg inn med castor olje også under graviditeten!
Det kan hende.. Men siden jeg jobber med denne oljen, har vi spurt produsenten om akkurat dette med brukt til vipper og bryn, under graviditet, og fikk til svar at det ikke er anbefalt :/ selv om det er på @"utsiden" og på svært små områder... Så jeg kommer vertfall ikke til å gjøre det selv..