Castor oil

Eirin85

Elsker forumet
Høsthjerter 2017
Hei..

Jeg har totalt glemt meg bort, og brukt castor oil for vipper og bryn til nå i svangerskapet. 9+4 nå.. det står "avoid in pregnancy"..

Slutter selvfølgelig nå når jeg kom på det, men altså, er det noe jeg bør være redd for videre!? :/

Er ikke det lakser olje som brukes som avføringsmiddel? Tipper det er helst det du sksl unngå..

Du bare bruker det på vippene og brynene da eller?

Tenker også at det er innvortes bruk som frarådes. Det er et sterkt lakserende middel som visstnok kan gi så sterk diaré at det fører til rier.

Ja for guds skyld, bare for vipper og bryn, så det er jo i tillegg bittesmå mengder. Kjente jeg bare freaka litt ut! Hehe.

Er ikke det lakser olje som brukes som avføringsmiddel? Tipper det er helst det du sksl unngå..
Jeg har bare hørt om det som massasjeolje og for vipper og bryn men..?

Det er ikke anbefalt å bruke denne under graviditet, men er OK å bruke på vipper og bryn for de som ammer [emoji1303]

Det er ikke anbefalt å bruke denne under graviditet, men er OK å bruke på vipper og bryn for de som ammer [emoji1303]
Skjønner. Nei slutta i dag da for å si det sånn. Uff.

Så rart! Jeg skulle også tro at det var greit når den brukes på kroppen og ikke inni. Har mest flere tipse om å smøre seg inn med castor olje også under graviditeten!

Så rart! Jeg skulle også tro at det var greit når den brukes på kroppen og ikke inni. Har mest flere tipse om å smøre seg inn med castor olje også under graviditeten!

Det kan hende.. Men siden jeg jobber med denne oljen, har vi spurt produsenten om akkurat dette med brukt til vipper og bryn, under graviditet, og fikk til svar at det ikke er anbefalt :/ selv om det er på @"utsiden" og på svært små områder... Så jeg kommer vertfall ikke til å gjøre det selv..

Det kan hende.. Men siden jeg jobber med denne oljen, har vi spurt produsenten om akkurat dette med brukt til vipper og bryn, under graviditet, og fikk til svar at det ikke er anbefalt :/ selv om det er på @"utsiden" og på svært små områder... Så jeg kommer vertfall ikke til å gjøre det selv..

Bra du fant ut av det da og delte det ikke minst! Blir ikke mer Castor olje på meg heller :)

Back
Topp