Heida flytter jeg inn her. Skulle ha fryseforsøk i februar men ingen egg overlevde. Skal nå i gang med nytt fersk forsøk med helt nye medisiner. Hører til Haugesund sykehus
![]()
Huff, så kjedelig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heida flytter jeg inn her. Skulle ha fryseforsøk i februar men ingen egg overlevde. Skal nå i gang med nytt fersk forsøk med helt nye medisiner. Hører til Haugesund sykehus
![]()
Huff, så kjedeligJeg har kun 1 egg på frys og kjenner jeg er veldig nervøs for akkurat det med opptining og overlevelse. Starter du opp allerede nå? Spennende med nytt opplegg
![]()
Ja vi hadde aldri opplevd før at eggene ikke overlevde opptining og trodde vi var sikre da vi hadde 4 eggene igjen på frys så jeg fikk sjokk når de ikke overlevde. Vi fikk egentlig ikke tid før etter sommeren men de fikk en avbestilling som passet med min syklusså vi hadde rett og slett flaks
men er nervøs for nye medisiner
Lykke til for derehåper egget overlever og at blir gravid ❤
Såpass!! Med 4 egg på frys føler man seg jo rimelig sikker på innsett ja...sa de noen grunn? Det er vel kanskje bare sånn det er men...maks uflaks!! Hvilken dag var de fryst ned på?
Supert at dere får oppstart fort danår er sprøytestart? Vet du hvilke medisiner enda? Tenker det kan være fint å prøve et nytt opplegg også jeg
![]()
De ble fryst ned på dag 3. Nei ingen grunn er bare slikt som skjer av og til.
Skal ta menopur sprøyter og orgalutran. Og noen tabletter jeg ikke husker navnet på. Problemet er bare at jeg liker ikke sprøyter og har gått på gonal f før og den er ferdig blandet. Skal også teste amh verdien da de trodde den kunne være litt lav
De ser det på antall store follikler, størrelsen på eggstokkene, væske i livmoren, væske i bukhulen og på blodprøve. Håper du slipper overstimulering, det er noe kjipe greier..![]()
![]()
![]()

syns det ser så mye vanskligere ut med menopur, vurdere å få hjemmesykepleien til å sette demJeg har brukt Menopur og orgalutran. Det er veldig greit altså, det klarer du finter det bestemt oppstart? Lykke til
![]()
tusen takkLykke til og håper Mars virkelig er en fin baby mmd[emoji4]
VelkommenHåper virkelig at det ordner seg denne gangen for deg. Veldig rart at 4 på frys ikke holdt. Hold motet oppe. Alternativet er jo ikke noe alternativ
![]()
Oi såpass[emoji848]får håpe du slipper frys da[emoji4]
Men det er det jeg lurer litt på,åssen ser dem at vi er overstimulert?[emoji849]

Nei, det trenger du ikke hvis du sprayerNoen som vet om man må melde ifra om mensen som kommer når man sprayer?Riksen.
Melder meg inn her jegHar hatt et avbrutt forsøk nå i januar/februar og venter på å få mensen denne uken slik at vi kan sette inn det som forhåpentligvis er gullegget <3
Ja, da blir det totalfrysHar vel respondert litt for bra på stim, så blir uttak på mandag, også blir det venting til kroppen har justert seg ned og får ny mens. De fant veldig mange folikler og store eggledere og ville ikke ta sjangsen.
Jeg er så skuffa, vil ikke vente en mnd eller to til! Samtidig som jeg ikke ønsker å havne på sykehus med overstimulering heller.
De gjør heller ikke insett i påska, så må håpe at mens ikke kommer i konflikt med den..for da må man vente til mnd etter igjen. Fillernfillern
Så da blir det ikke noe desember mirakel på oss.
Ja, da blir det totalfrysHar vel respondert litt for bra på stim, så blir uttak på mandag, også blir det venting til kroppen har justert seg ned og får ny mens. De fant veldig mange folikler og store eggledere og ville ikke ta sjangsen.
Jeg er så skuffa, vil ikke vente en mnd eller to til! Samtidig som jeg ikke ønsker å havne på sykehus med overstimulering heller.
De gjør heller ikke insett i påska, så må håpe at mens ikke kommer i konflikt med den..for da må man vente til mnd etter igjen. Fillernfillern
Så da blir det ikke noe desember mirakel på oss.