Skravletråd

Må nok krype til korset og finne frem pregsbuksene mine #sitterPåJobbMedKnappenÅpen

Må nok krype til korset og finne frem pregsbuksene mine #sitterPåJobbMedKnappenÅpen
Ja, jeg lirer på om jeg må bestille meg en ny treningsbukse for gravide, for den fra stormberg er fantastisk å ri med [emoji23] kjenner ridebuksene begynner å bli ubehagelige. Men den jeg hadde sist er for stor [emoji85] så den sklir bare ned

Ja, jeg lirer på om jeg må bestille meg en ny treningsbukse for gravide, for den fra stormberg er fantastisk å ri med [emoji23] kjenner ridebuksene begynner å bli ubehagelige. Men den jeg hadde sist er for stor [emoji85] så den sklir bare ned
Har sett på den gravid-overtrekksbuksa dems(skallbuksa). Er den eller en annen? Vurderes hardt, for min vanlige overtrekksbukse kan jeg bare glemme å få igjen.

Ellers har jeg kjøpt 2xu gravidthightsen nå. Fikk den i går. Fortsatt stor over magen, men gud så digg!! Grisedyr, så jeg må bruke den mye [emoji23]

Jeg var der for et par uker siden. Nå er det vide kjoler og strømpebukse som er bretta ned [emoji23] Jeg så en fin jeans leggings fra mamalicious på floyd.no i sted, men jeg må prøve de! Vurderer en tur på Lille Skatt i Drammen, tror de har mamalicios, men frykter noen kjente skal se meg [emoji23]

Husker kusinen min flyttet inn i chapsene sine som gravid [emoji14]

Jeg var der for et par uker siden. Nå er det vide kjoler og strømpebukse som er bretta ned [emoji23] Jeg så en fin jeans leggings fra mamalicious på floyd.no i sted, men jeg må prøve de! Vurderer en tur på Lille Skatt i Drammen, tror de har mamalicios, men frykter noen kjente skal se meg [emoji23]
Høres ikke feil ut :)bruker kjole såpass sjelden at tror alle på jobb hadde skjønt det var noe på gang.

Hadde noen helt fantastiske jeans sist, kjøpt på salg på nettet, brukte de til det gikk hull :/ savner dem nå

Har sett på den gravid-overtrekksbuksa dems(skallbuksa). Er den eller en annen? Vurderes hardt, for min vanlige overtrekksbukse kan jeg bare glemme å få igjen.

Ellers har jeg kjøpt 2xu gravidthightsen nå. Fikk den i går. Fortsatt stor over magen, men gud så digg!! Grisedyr, så jeg må bruke den mye [emoji23]
Er det verdt det med 2XU-tightsen? Sikler på den for tiden. :D

Har du link til den tightsen? Visste ikke at det fantes en gang jeg!

Har du link til den tightsen? Visste ikke at det fantes en gang jeg!
Jeg har stormberg sin graviditetstights. Hadde den sist svangerskap og har bestilt meg en til nå [emoji5] den er ikke fult så dyr og jeg syntes det var kjempegod sist [emoji5]

Jeg har stormberg sin graviditetstights. Hadde den sist svangerskap og har bestilt meg en til nå [emoji5] den er ikke fult så dyr og jeg syntes det var kjempegod sist [emoji5]
Takk for tips! [emoji1] skal jeg sjekke ut. Nå bruker jeg den vanlige 2xu min. Og kjenner den begynner å bli ubehagelig over magen.

Noe alle klær egentlig har begynt å bli [emoji23][emoji23]

Jeg fikk en sånn sær ting når jeg var gravid sist og det var at jeg ikke klarer å ha på sokker på beina og kjenner at jeg har begynt med det må igjen. Så tenker det må ha sammenheng med at det strammer :)

Åååååh, natt til søndag drømte jeg at jeg hadde født lillemor (til tida, som vel å merke var i februar i drømmen)!! Hun var så nyyyydelig, og hadde akkurat samme hårfarge som storesøsteren da hun var født :D

Jeg var tilbake på første dag i jobb i mai da, og syntes det var så rart at ikke permisjonen skulle vare lenger. Så kom onkelen min (som jeg ikke har møtt på maaaange år!) til jobben med henne! Da dro jeg hjem og sa at jeg skulle ta permisjon litt lenger :p

Håper så inderlig alt går bra nå, for etter den drømmen hadde det vært veldig tungt om det enten ikke er liv laget inni der, eller om det går galt.. Bare 20 dager til TUL!

Fikk stretch buksa fra stormberg i posten i dag. Altfor stor på magen så klart, men den virka god å ha på. Tørr ikke gå med mammaklær ennå for vil ikke bli avslørt [emoji14] Har to bukser jeg orker gå med, men den ene begynner bli litt stram. Skjønner ikke hvordan jeg skal klare 5-6 uker til.

Jeg finner ikke nedtellingstråden vår... men men det er bare 1 dag igjen til torsdag! [emoji44] ny ultralyd og det har seriøst vært 1 og 5 laaaang uke [emoji23] jeg er så spent så spent på om vi får se et eller to hjerter banke denne gangen. Klarer snart ikke vente lenger men får liksom ikke gjort noe Anna [emoji23]

Jeg finner ikke nedtellingstråden vår... men men det er bare 1 dag igjen til torsdag! [emoji44] ny ultralyd og det har seriøst vært 1 og 5 laaaang uke [emoji23] jeg er så spent så spent på om vi får se et eller to hjerter banke denne gangen. Klarer snart ikke vente lenger men får liksom ikke gjort noe Anna [emoji23]
hold oss oppdatert [emoji108] lykke til [emoji1]

Back
Topp