Hvilken rase?
Jeg hadde ei søt nordlandshoppe![]()
Noe tyske varmblodshester som jeg drev sprang og dressur med
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilken rase?
Jeg hadde ei søt nordlandshoppe![]()
Brød og pizzasnurrerHva skal du bake?[emoji4]
Brød og pizzasnurrer
Nesten 8500 da. Er jo sinnsykt mye skravling på en dag.
Nesten 8500 da. Er jo sinnsykt mye skravling på en dag.
Måtte fikse vaskemaskin, så kommer meg først I seng nå (måtte kjøre skyllrprogram igjen..)
Stakkars lille.Jeg sviktet dessverre i går kveld....[emoji20]
Minstemann våknet med voksesmerter og jeg måtte legge meg med ham..
Jeg sviktet dessverre i går kveld....[emoji20]
Minstemann våknet med voksesmerter og jeg måtte legge meg med ham..
Bra hun er litt bedre da.
Blir vell en rolig dag i dag da?
Håper det<3
Nei, ikke lenge igjenIkke lenge igjen da
Spennende. Så koselig å få barn tidlig på våren. Kan gå masse trilletur [emoji813]red Mimrer tilbake for snart 4 år siden
Utrolig deilig med hjemmekontor når man våkner opp om morgenen og kjenner man ikke er helt frisk.
Har fått gjort masse allerede, men hodet er slik i dag at jeg ville fort blitt totalt utslitt av å sitte i åpentlandskap
Det er vel ikke like lett med din jobbJa, ønsker meg hjemme kontor i blandt ja![]()
Det er vel ikke like lett med din jobb![]()
Får håpe det jaGår sånn hån- fot- og munnsyken på min avdeling i barnehagen... håper hun slipper unna det.
Drev du å konkurrerte også? Eller bare hobby?Noe tyske varmblodshester som jeg drev sprang og dressur med![]()
Da er det greit å ha hjemmekontorUtrolig deilig med hjemmekontor når man våkner opp om morgenen og kjenner man ikke er helt frisk.
Har fått gjort masse allerede, men hodet er slik i dag at jeg ville fort blitt totalt utslitt av å sitte i åpentlandskap