Jeg satser på detHåpe du klarer holde deg bra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg satser på detHåpe du klarer holde deg bra
Kjipt være syk. Ikke lett passe barn daJeg satser på det![]()
Ja det er nok det, ikke lett å være liten og ikke skjønne hva som skjer i kroppen. Og så ute av stand til å si noe...Sikkert slitsomt for ham[emoji20]
Har du en lekestue i hagen vi kan få bo i da eller? Tviler nemlig på at jeg har råd til å bo i noe annet der[emoji23]Hoho[emoji23] kan'ke du flytte hit a'?
Det er jo ikke mat da [emoji14]Hva skal man ha til kvelds tro...mer bolle hmm
Nei det er ikke det, så derfor skal jeg ikke bli syk har jeg bestemt HeheKjipt være syk. Ikke lett passe barn da
Mulig han gjorde det en gang før, veldig irriterende at jeg bare hadde de notatene i en app på mobilen som ble borte ved tilbakestilling på verkstedForstår. Har aldri kastet opp av det selv
De må jo spises oppDet er jo ikke mat da [emoji14]
BraNei det er ikke det, så derfor skal jeg ikke bli syk har jeg bestemt Hehe
Det var trasig jaMulig han gjorde det en gang før, veldig irriterende at jeg bare hadde de notatene i en app på mobilen som ble borte ved tilbakestilling på verksted
Jeg spurte henne etter de to periodene og hun sa at kom det igjen fikk vi bestille en time. Men så gjorde det jo ikke det da.Ja det høres jo da ut som det kan være mer mot migrene enn omgangssyke. Han må hvertfall ha riktig god bedringhar legen sagt noe ang migrene når han har hatt disse "periodene" med hodepine tidligere?
Jeg har også hatt fire som regel jeg har forsøkt å holde meg tilOooh, 5?!?![emoji33][emoji41] yippi, da kan jeg skrive ett ekstra!![emoji23] har prøvd å holde meg til 4 jeg[emoji4]
Bolle og kake om jeg orker. Eller potetgull...Hva skal man ha til kvelds tro...mer bolle hmm
Har du allerede fylt de? Droppa å fylle bollene jeg, putta mesteparten i fryseren og ga pappa rosinbollene for jeg hadde ikke lyst på boller lenger [emoji14]De må jo spises opp![]()
Her er bolle igjen ...både med og uten kremBolle og kake om jeg orker. Eller potetgull...
Ikke fylt alleHar du allerede fylt de? Droppa å fylle bollene jeg, putta mesteparten i fryseren og ga pappa rosinbollene for jeg hadde ikke lyst på boller lenger [emoji14]
Takk kan hende jeg trenger det HeheBrakrysser fi grene for deg
![]()
Ja kan væreTakk kan hende jeg trenger det Hehe
Jeg skjønner, kanskje greit å ta det opp med legen igjen nå da?Jeg spurte henne etter de to periodene og hun sa at kom det igjen fikk vi bestille en time. Men så gjorde det jo ikke det da.